

Knjiga je organizirana u dvadeset šest poglavlja. Neizostavna poglavlja u svakoj knjizi o međuljudskoj komunikaciji svakako su interpersonalna komunikacija, verbalna i neverbalna komunikacija, komunikacija u malim grupama, javna i masovna komunikacija te drugi oblici komuniciranja. Sa željom da knjiga ima praktično značenje, analizirani su i aktivno slušanje, interkulturalna komunikacija, persuzija, sukobi u komunikaciji, empatija, suportivna komunnikacija, etika i dr. Autori su za potrebe knjige aktivno izučavali utjecaj percepcije i emocija n akomunikaciju. Te cjeline ne čine ovo izdanje knjige, nadajući se da će biti dio nekih novih znanja.
Knjiga je prvotno bila namijenjena studentima te iz tog razloga namjera nije bila „podizati“ istu na visoku teorijsku razinu. S druge strane, smatrali smo da se knjiga ne smije „spustiti“ na razinu vještina i tehnika. Smatramo da smo pronašli – zlatnu sredinu- koja pomiruje ozbilja teorijski koncept, ali i praktičnost iskazanu vještinama, tehnikama i boljim primjerima.