

Ovo djelo rezultat je dugogodišnjeg predanog i marljivog skupljanja materijala i autoričinog rada sa studentima te je nastalo kao odgovor na uočene potrebe nastave i prakse. Može poslužiti kao suvremeno nastavno štivo prikladno za uporabu u nastavi na učilištima i fakultetima medicinskih, društvenih i humanističkih znanosti, osobito u edukaciji studenata radne terapije, edukacijsko-rehabilitacijskih znanosti, odgojnih znanosti, socijalnog rada i psihologije. Međutim, djelo je namijenjeno i svima koji žele saznati nešto novo ili produbiti postojeća znanja o ovom zadivljujućem i samo čovjeku svojstvenom području.
Dr. sc. Renata Pinjatela Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Art terapija kao forma neverbalnog izražavanja misli i osjećaja ima posebnu važnost u psihijatriji. Od velike pomoći može biti u dijagnostičkoj proceduri, a poznati su i brojni benefiti art terapije u procesu liječenja bolesnika s različitim psihičkim poremećajima i bolestima.
Želim istaknuti i pohvaliti autoricu što je u svom udžbeniku dovoljno velik prostor dala primjeni art terapije kod djece s dijagnosticiranim hiperkinetskim sindromom ili sindromom deficita pažnje (ADHD), autizmom, poremećajem u intelektualnom razvoju, kod zlostavljane djece, kao i kod osoba s ovisničkim ponašanjem.
Prim. dr. sc. Nevenka Čop, neuropsihijatar