

odgojno-obrazovne ustanove, obitelji i lokalne zajednice
Uključenost roditelja u život svoje djece, posebice u ranoj, predškolskoj i školskoj dobi od iznimne je važnosti za njihov optimalan rast, razvoj i učenje. Međutim, kada je riječ o uključenosti roditelja u institucionalni odgojno-obrazovni aspekt djetetova života, kod roditelja i kod odgojitelja, učitelja, ona često postaje mjesto nelagode, stresa, ponekad neugodnih emocija i iskustava.
Ovo nije knjiga gotovih recepata, nego okvir za djelovanje proizašao iz znanstvenih istraživanja, stručnih promišljanja i iskustava praktičara. Služi stjecanju novih i bogaćenju postojećih znanja čitatelja, ideja, (p)održavanju motivacije te kao poziv i poticaj za kreiranje autentičnog partnerstva koje najbolje odgovora potrebama pojedinaca, njihovih ustanova, obitelji i lokalne zajednice.
Sadržaj ove knjige važan je i primjenjivi svim odgojno-obrazovnim djelatnicima.