.

.

Odnosi s javnošću, brend i imidž sveučilišta | Knjižara Ljevak

Odnosi s javnošću, brend i imidž sveučilišta

Cijena: 25,00 EUR
Količina
Broj nagradnih bodova koje ćete ostvariti kupnjom jednog proizvoda: 2.

Održati riječ, utisnuti trag i ostaviti dojam nudi novi pristup proučavanja odnosa s javnošću u kontekstu visokoga obrazovanja, istražujući njihovu ulogu u oblikovanju brenda i imidža sveučilišta što kao krajnji rezultat dovodi do lojalnosti.

U prvom dijelu knjige autorica analizira pojmove odnosi s javnošću, brend, imidž i lojalnost prvo općenito, a potom ih stavlja u kontekst visokoga obrazovanja pri čemu donosi primjere s različitih sveučilišta diljem svijeta. Zaključci u teorijskom dijelu koje donosi autorica temelje se na komparativnim dokaznim postupcima i pozivaju se na relevantnu hrvatsku i stranu znanstvenu literaturu. Autorica je proučavala i analizirala razne teorijske pristupe što ju je navelo na zaključak da odnose s javnošću, brend, imidž i lojalnost stavi u međuodnos iz čega je nastao novi istraživački model. Upravo taj istraživački model izvorni je znanstveni doprinos ove knjige koji je autorica potom uvrstila u empirijsko istraživanje u kojem se preispituju stavovi ispitanika vezani uz odnose s javnošću, brend i imidž sveučilišta, a za ciljnu skupinu odabrani su studenti komunikologije, psihologije i sestrinstva na Hrvatskom katoličkom sveučilište u Zagrebu i Katoličkom sveučilište u Ružomberoku u Slovačkoj. U ovoj knjizi prvi je put u Hrvatskoj kreiran originalni upitnik za testiranje percepcije odnosa s javnošću i njihove funkcije u jačanju imidža i brenda sveučilišta te stvaranju lojalnosti prema sveučilištu.

U drugom dijelu knjige autorica analizira rezultate provedenog istraživanja i potvrđuje svoje tvrdnje razrađene u teorijskom dijelu knjige te na temelju zaključaka daje preporuke za buduća istraživanja. Knjiga donosi novi uvid u proučavanje odnosa s javnošću osobito na visokoobrazovnim institucijama, daje originalan pristup relevantnoj znanstvenoj literaturi te nudi novi istraživački model i potiče na bavljenje odnosima s javnošću ne samo kao jednim segmentom komuniciranja sa sveučilišnim javnostima, već kao poveznicom u oblikovanja brenda, imidža i lojalnosti prema sveučilištu i sveučilišnoj zajednici.

Podaci

Nakladnik
Hrvatsko katoličko sveučilište
Nakladnik
Hrvatska sveučilišna naklada
Uvez
Tvrdi uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
228
Godina izdanja
2024.
Dimenzije
17 x 24
ISBN
9789531695527