.

.

Profitabilno brendiranje

Kako povećati isplativost, pouzdanost, i održivost imena proizvoda
Cijena: 160,00 HRK
Količina

Brendiranje nas uči kako poslovati. Prije svega, to je poslovna taktika stvaranja i zadržavanja kupaca koji donose profit. 

"Mnogo sam naučio iz Profitabilnog brendiranja … Knjiga na odličan način pokazuje kako tvrtke, prateći profitabilnost potrošača, mogu poboljšati svoj položaj"
Philip Kotler, SC Johnson & Sons

"Konačno se pojavio netko tko omogućuje strateški uvid u brendove i brendiranje. Autor na rukovoditeljskoj razini objašnjava i ilustrira zašto, kako i putem kojih karakteristika brendovi mogu izgraditi vrijednost za dioničare."
Donald Schultz, profesor emeritus, Katedra za integrirane marketinške komunikacije, Sveučilište Northwestern

Nick Wreden priznati je marketinški stručnjak i zagovornik »brenda budućnosti«. Glavni je direktor FusionBranda, konzultantske tvrtke koja se bavi brendiranjem te lojalnošću kupaca. Ima preko 20 godina iskustva u brendiranju proizvoda za mnoge velike tvrtke među kojima su i IBM, Cisco, BellSouth i Hitachi.  Član je Američke marketinške udruge i autor brojnih stručnih tekstova, a uz Profitabilno brendiranje, objavio je i knjigu FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future.

Podaci

Nakladnik
V. B. Z.
Biblioteka
Biblioteka Stručno popularna
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
284
UDK
659.126
Godina izdanja
2010
Dimenzije
15,50 x 23,50
ISBN
978-953-304-019-6

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika