.
.
Menadžment kriznog komuniciranja
Knjiga je koncepcijom i sadržajem jedinstvena i bit će jedina dostupna literatura na hrvatskom jeziku s područja kriznoga komuniciranja. Na jedinstven način obrađuje krizno komuniciranje, jedan od najkompleksnijih segmenata odnosa s javnošću koji podrazumijeva komunikaciju organizacije tijekom krize. Glavni je cilj takve komunikacije sprečavanje i neutraliziranje štete koju bi kriza mogla nanijeti ugledu i poslovanju organizacije. Analizom pretkrizne, krizne i postkrizne komunikacije knjiga nudi detaljan prikaz cjelokupnog ciklusa kriznoga komunikacijskog upravljanja te posebno analizira mogućnosti reaktivnih strategija komuniciranja i načine na koje one mogu pridonijeti bržem i učinkovitijem obuzdavanju negativnih posljedica te zaustaviti krizu. Knjiga istodobno izlaže sve teorijske aspekte kriznoga komuniciranja i nudi iznimno praktičan pogled na krizno komuniciranje čime se ističe njezina teorijska i praktična vrijednost.
Rukopis se sastoji od osam tematski zaokruženih cjelina. Počinje objašnjenjem ključnih pojmova: kriza, krizno upravljanje, krizno komuniciranje, strateško komuniciranje te organizacijski imidž i reputacija. Kako navodi recenzent prof. dr. sc. Pero Maldini, autor u knjizi povezuje svoje iskustvo znanstvenika, edukatora i praktičara, pa će ona pridonijeti podjednako teoriji i praksi, odnosno primjeni u stvarnom kriznom komuniciranju. Rukopis je istodobno problemski i metodološki vrlo dobro koncipirana znanstvena studija, pregledan udžbenik za studente i druge zainteresirane za studij ove specifične tematike, ali i iznimno koristan vodič praktičarima u odnosima s javnošću unutar komunikacijskih sustava gospodarskih i institucijskih organizacija.
Podaci
- Nakladnik
- Školska knjiga
- Uvez
- Meki uvez
- Jezik
- hrvatski
- Broj stranica
- 264
- Godina izdanja
- 2017
- Dimenzije
- 20 x 26
- ISBN
- 978-953-0-30287-7