.

.

Konkurentska prednost

Konkurentska prednost

Postizanje i održavanje vrhunskog poslovanja
Cijena: 369,00 HRK
Količina

Osnovno pitanje u knjizi Konkurentska prednost jest: kako poduzeće može stvoriti i održati tržišnu prednost svojih proizvoda i usluga? Konkurentska prednost nastaje iz komparativne vrijednosti koju poduzeće postiže na tržištu. Međutim, danas su mnoga poduzeća izgubila konkurentsku prednost u svojoj utrci za rastom i u potrazi za diverzifikacijom. Poduzeća su suočena sa sporijim rastom, kao i s domaćim i globalnim konkurentima koji se u tržišnoj bitki više ne ponašaju kao da je tržište dovoljno veliko za sve.

Podaci

Nakladnik
Masmedia
Biblioteka
Biblioteka Poslovni dnevnik
Uvez
Tvrdi uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
489
UDK
339
Godina izdanja
2008
Dimenzije
16,50 x 24,00
ISBN
978-953-157-516-4

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika