.

.

Plemena

Plemena

Trebamo VAS da biste nas vodili
Cijena: 110,00 HRK
Cijena s popustom: 29,00 HRK
Količina

Najnoviji bestseler iz pera Setha Godina, autora uspješnica poput „Plave krave“, i „Svi marketinški stručnjaci su lažljivci“, zastupa mišljenje da se trajne i bitne promjene mogu najlakše postići u sklopu „plemena“: skupine ljudi koja dijeli uzajamnu povezanost, strast i zajedničkog vođu. Pametni i uspješni inovatori pronalaze ili okupljaju pokret sastavljen od istomišljenika i uspijevaju pokrenuti i potaknuti pleme uz pomoć novog proizvoda, usluge ili poruke, često putem interneta (kao primjer može poslužiti Obamina kampanja, Facebook ili Twitter). Plemena mogu postojati unutar ili izvan korporacije, kaže Godin, i gotovo svatko može postati vođa. Većina ljudi i ne pokušava iskoristiti vlastiti potencijal u strahu od kritike i pogrešaka.

Nakon godina građenja čvrstih temelja marketinške strategije, Seth Godin ovom je knjigom stekao titulu gurua liderstva. Plemena će vam pomoći da osmislite nove poslovne strategije i otkrijete vlastiti liderski potencijal kako biste se pozicionirali na način koji će vam omogućiti uspjeh u suvremenom svijetu.


Pleme je skupina ljudi – velika ili mala – povezanih međusobno i sa svojim vođom, koji dijele neki zajednički cilj ili interes. Tisućama godina ljudi su se udruživali u plemena – bilo na vjerskoj, etničkoj, političkoj ili čak glazbenoj osnovi. To nam je u prirodi.


Danas je Internet izbrisao zemljopisne granice te ograničenja u obliku utroška novca ili vremena. Bezbrojni blogovi i društveni networking pomažu postojećim plemenima da se razvijaju a potencijalnim plemenima omogućuju da se rode – okupljajući skupine ljudi kojima su važni njihovi iPhonei, ili neka politička kampanja, ili nov način borbe protiv globalnog zagrijavanja, ili udomljavanje napuštenih pasa i mačaka...


Tko će voditi sva ta plemena? Web može učiniti zadivljujuće stvari no ne može ponuditi vodstvo. Ono ipak mora poteći od pojedinaca – ljudi poput vas, koji gaje strast prema nečemu. Svatko tko bi želio dati vlastiti doprinos sada ima alat nadohvat ruke.


Ako vam se čini da uloga vođe nije za vas, razmislite ponovno – vođe dolaze u najrazličitijim pakiranjima. Uzmite kao primjer Joela Spolskog i njegovo međunarodno pleme opako inteligentnih softveraša. Ili Garyja Vaynerchucka, stručnjaka za vina, i njegovu odanu sljedbu. Chris Sharma vodi pleme penjača po nemoguće strmim stijenama, a Mich Mathews iz Microsofta pleme marketinških stručnjaka.


Ako propustite ovu priliku da postanete vođa, riskirate da se pretvorite u pokornu ovcu – u nekoga tko se bori za očuvanje statusa quo pod svaku cijenu, ne pitajući se pritom donosi li ta poslušnost vama (ili vašoj tvrtki) ikakvo dobro. Današnje vrijeme nimalo ne pogoduje poslušnim ovcama.


Plemena će vas potaknuti da razmislite (i to vrlo ozbiljno) o prilikama da vodite svoje kolege s posla, svoje klijente, investitore, hobiste, čitatelje … To nije lako, ali je definitivno lakše nego što mislite.


SETH GODIN je marketinški stručnjak i autor deset međunarodnih uspješnica, uključujući i bestseler »New York Timesa« Plava krava. Knjige su mu prevedene na više od 25 jezika, a među njima su i sljedeći naslovi: Svi marketinški stručnjaci su lažljivci, Malo je in veliko je out (kao i Plava krava prevedeno na hrvatski), The Dip, Permission Marketing, Meatball Sundae itd. Godin je osnivač i direktor tvrtke Squidoo.com (golemo i brzorastuće pleme) i jedan od najpopularnijih blogera na svijetu.

Podaci

Nakladnik
Naklada Ljevak
Biblioteka
Biblioteka Barkod
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
149
Godina izdanja
2010
Dimenzije
14,20 x 20,90
Prevoditelj
Dario Borković
ISBN
978-953-303-196-5

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika