.

.

Malo je in

Malo je in, veliko je out

I još 183 blogerske improvizacije i izvanredne poslovne ideje
Cijena: 159,00 HRK
Cijena s popustom: 143,10 HRK
Količina

Nakon uspješnica Plava krava i Svi marketinški stručnjaci su lažljivci nova knjiga Setha Godina Malo je in, veliko je out nastavlja poticati ljude da izađu iz kolotečine, prilagode se novim pravilima i priključe se pobjednicima.

I u ovoj knjizi on čitatelja izaziva i kaže: "Pokušajte pročitati bilo koji od tekstova koji su pred vama a da vam još uvijek bude lagodno zadovoljiti se onim što imate. Ne morate se zadovoljiti postojećim stanjem, ne morate se zadovoljiti time da budete tek dovoljno dobri time da se provlačite, da radite cijelu noć."

Želite li znati...
•    kako vam pretvaranje da ste mali može pomoći da postanete veliki
•    koji je najvažniji komunikacijski alat u online svijetu
•    tajnu kako dobiti sjajan posao
•    zašto ste u slijepoj ulici i što učiniti u vezi s tim
... pročitajte ovu knjigu.

Podaci

Nakladnik
Naklada Ljevak
Biblioteka
Biblioteka Barkod
Uvez
Tvrdi uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
308
UDK
65
Godina izdanja
2008
Dimenzije
15,00 x 17,50
ISBN
9789531789059

U knjizi koja će vjerojatno postati slijedeći u nizu bestselera o marketinškim idejama,Godin je sakupio članke sa svog popularnog bloga,kolumne iz časopisa Fast Company i dva eseja o web dizajnu i blogovima koji su se prethodno pojavili kao e-knjige. U svom poznatom stilu Godin potiče ljude da preuzmu kontrolu nad svojim kreativnim životima preuzimajućiodgovornost za teške i odvažne odluke.
Publishers Weekly

Godinove vješto prezentirane ideje govore o tome da veličina više nije prednost,da je brza komunikacija učinila da laž još brže bude razotkrivena,da su kupci važniji nego ikada prije te je stoga pokazivanje poštovanja prema njima ključ uspjeha.
Booklist

Još jedna pobjednička Godinova knjiga! Čitanje ove knjige je poput ukopčavanja u punjač baterija za poslovnu kreativnost. Provokativno i inspirativno!
Fast Company

Godinoov najveći dar je njegova sposobnost da sagleda širu sliku,da mijenja status quo i da u čitatelju potakne vlastite velike zamisli. Drugim riječima,nećete od stola otići gladni.
Chicago Tribune

Poslovne i marketinške ideje jednog od najvećih inovatora na ovom području. Godin piše s humorom i zaraznom energijom,nudeći mnoštvo zanimljivih priča i ideja koje će vam pomoći da izađete iz kolotečine i probudite vlastitu kreativnost.
Kirkus

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika