.

.

Kako pripitomiti divljeg slona

Zen-vježbe za miran um i tjelesnu i duhovnu stabilnost
Cijena: 100,00 HRK
Cijena s popustom: 90,00 HRK
Količina

Buddha je hiroviti ljudski um usporedio s divljim slonom. Svojim ljutitim ispadima, stalnim analiziranjem ili kritičnošću, um može povrijediti nas i one oko nas. Zato ga trebamo primiriti, a moćno sredstvo za to je održavanje pozornosti. Rastući broj istraživanja pokazuje da vježbe pozornosti smanjuju stres, poboljšavaju fizičko zdravlje i ukupnu kvalitetu života. Održavanje pozornosti pomaže umu da ostane staložen. Dr. Jan Chozen Bays je pedijatrica, učiteljica meditacije te dugogodišnja voditeljica zen-samostana Great Vow u Oregonu. U knjizi je predstavila 53 jednostavne zen-vježbe koje je osmislila i koje se uspješno provode u njenom samostanu te pomažu održati pozornost u svakodnevnom životu. Vježbe su popraćene podsjetnicima za njihovo provođenje te životnim poukama koje je autorica prikupila tijekom svoje dugogodišnje prakse.

Podaci

Nakladnik
Planetopija
Biblioteka
Biblioteka Quantum
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
208
Godina izdanja
2012
ISBN
978-953-257-227-8

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika