Mikroekonomija - Knjižara Ljevak

.

.

Mikroekonomija

Mikroekonomija

7. izdanje

Cijena: 83,34 EUR
Količina
Broj nagradnih bodova koje ćete ostvariti kupnjom jednog proizvoda: 8.

Za studente koje zaista zanima kako svijet funkcionira, mikroekonomija je jedno od najzahvalnijih i najzanimljivijih područja koja mogu studirati. Dobro vladanje mikroekonomijom ključno je za menadžersko odlučivanje, za kreiranje i razumijevanje državnih politika i općenito za razumijevanje kako funkcionira moderno gospodarstvo.

Napisali smo ovu knjigu zato što vjerujemo da studentima treba približiti nove teme koje su posljednjih godina zauzele središnje mjesto u mikroekonomiji – teme poput teorije igara i strategije natjecanja, uloga nesigurnosti i informacija, analiza određivanja cijene od strane poduzeća koja imaju tržišnu moć. Također smo osjećali da studentima treba pokazati kako mikroekonomija može pomoći pri razumijevanju onoga što se događa oko nas i kako se mikroekonomija može iskoristiti kao praktično oruđe prilikom donošenja odluka. Mikroekonomija je važno i dinamično područje, ali studente treba uputiti na njezinu relevantnost i korisnost. Ono što studenti žele i trebaju jest solidno razumijevanje kako se mikroekonomija može primijeniti izvan učionice.

Da bi odgovorilo na ove izazove, sedmo izdanje Mikroekonomije pruža uvid u mikroekonomsku teoriju kojim se naglašava njezina važnost i primjena u donošenju menadžerskih odluka i odluka javne politike. Ovaj naglasak na primjenjivosti postignut je i uključivanjem 118 opširnih primjera, koji obrađuju teme analize potražnje, troška i tržišne efikasnosti, strategije određivanja cijena, odluka o ulaganjima i proizvodnji te analize državne politike. Upravo zbog važnosti koju pridajemo ovim primjerima, oni se nalaze unutar samog teksta. (Potpun popis primjera nalazi se s unutarnje strane naslovnice.)

Sedmo izdanje Mikroekonomije pokriva dramatične promjene do kojih je na ovom polju došlo posljednjih godina. Sve više raste interes za teoriju igara i strateške međuodnose poduzeća (12. i 13. poglavlje), za ulogu i važnost nesigurnosti i asimetričnih informacija (5. i 17. poglavlje), za strategije određivanja cijena poduzeća koja imaju tržišnu moć (10. i 11. poglavlje) te za kreiranje mjera koje će se efikasno nositi s eksternalijama poput zagađenja okoliša (18. poglavlje). Ove su teme, kojima je u većini udžbenika posvećena tek ograničena pažnja, ovdje podrobno obrađene.

Podaci

Nakladnik
Naklada Mate
Uvez
Integralni uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
768
Godina izdanja
2022
Dimenzije
20,7 x 26
ISBN
978-953-246-458-0