.

.

Produkcija i marketing scenskih umjetnosti

Organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu - 2. izdanje
Cijena: 150,00 HRK
Cijena s popustom: 135,00 HRK
Količina

Studija donosi široki kontekst problematizirane teme kako u stručnom tako i u praktičnom smislu. Tako autor konzultira obimnu literaturu i dostupne informacijske izvore, nadopunjujući ih vlastitim uvidima i analitičkim pristupom. Iscrpno se predstavljaju iskustva i dvojbe ne samo unutar europskih zemalja, bile one zapadnoeuropske ili tranzicijske, nego i ona Sjedinjenih Američkih Država – koje imaju posebnu važnost za temu što je autor obrađuje. Sva ova iskustva pažljivim metodološkim pristupom jasno su kontektualizirana u smislu kulturne politike kao krovnog konteksta djelovanja kazališta, kao i konkretne kazališne sredine, tradicije i dostignuća unutar hrvatskih prilika. - Sanjin Dragojević

Autor posebno naglašava stalnu i neizbježnu međuovisnost kazališta i elemenata njegova društvenog okruženja (ekonomskog, političkog, demografskog, kulturnog i tehnološkog), kao i značenje, ulogu i poziciju osobe – pojedinca u procesu kazališnog događanja. Ulogu pojedinca unutar tog sustava autor pokazuje na nizu vrlo konkretnih i objašnjenih primjera, počevši od najjednostavnijih manualnih operacija kao što su, na primjer, transport i montaža scenografije, preko duhovnih i gotovo ‘teologiziranih’ procesa umjetničkog stvaralaštva pa do visokosofisticiranih intelektualnih i znanstvenih procesa, poput primjene psihologije u suvremenom marketingu ili primjene informatike ili sociologije u produkciji i evaluaciji. - Sibila Petlevski

Posebnu značajku ovog rukopisa predstavlja autorova uspješna nakana da pojasni i prikaže sličnost i razlike između menadžmenta i marketinga u gospodarstvu i menadžmenta i marketinga u kulturi te da pojasni osobenost suvremenih oblika menadžmenta i njihovu primjenu u kulturnim ustanovama (temeljno u kazalištima, ali i šire) kao i to da vrlo jasno pokazuje odnos teorije i prakse u tim elementima. U oblasti marketinga djelo uspijeva pokazati sve bitne najsuvremenije oblike marketinga, primjene, mjesta i uloge psihologije u marketingu te posebnosti marketinga u neprofitnim ustanovama i u sferi kulturnog djelovanja. - Darko Tipurić

Podaci

Nakladnik
Hrvatski centar ITI
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
317
UDK
792.02
Godina izdanja
2010
Dimenzije
13 x 20
ISBN
978-953-6343-54-6

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika