.

.

Isus pere bjelje

Isus pere bjelje

Kako je Crkva izmislila marketing

Cijena: 145,95 HRK
Cijena s popustom: 50,00 HRK
Količina

Merchandising, PR, copywriter, product manager… ako ste mislili da su to pojmovi izmišljeni u proteklom stoljeću, varate se. Mnogo prije nego je marketing dobio oblik kakvog znamo danas, izmislila ga je, još prije dvije tisuće godina, Crkva. U ovoj intrigantnoj knjizi talijanski teoretičar komunikacije i copywriter Bruno Ballardini  pokazuje da Crkva uspješno primjenjuje jedan etički potrošački model koji se temelji na potrošnji etike. Mit o Raju potrošače motivira na kupnju, usluga se sastoji u tumačenju proizvoda javnosti, a ako ste mislili otići konkurenciji, tu je prva zapovijed: "Ja sam Bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene." Knjiga Isus pere bjelje nije namijenjena samo vjernicima ili marketinškim stručnjacima, već svima koji žele saznati na koji način jedna ideja, uz smišljenu strategiju, može zavladati svijetom i stoljećima regrutirati nove potrošače.

Podaci

Nakladnik
Fraktura
Biblioteka
Biblioteka Publicistika
Uvez
Tvrdi uvez s ovitkom
Jezik
hrvatski
Broj stranica
176
Godina izdanja
2010
ISBN
978-953-266-161-3

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika