.

.

Strategija izbornih kampanja

Strategija izbornih kampanja

Cijena: 240,00 HRK
Količina

Naslovljena kao "Strategija izbornih kampanja", knjiga trojice već renomiranih autora s ovog područja na preko 300 stranica i kroz 34 poglavlja (od kojih je svako i cjelina za sebe), uz opsežnu literaturu, sastavljenu od djela gotovo svih relevantnih inozemnih i autora s područja Jugoistočne Evrope, gotovo cjelovito objašnjava kompleksnost zamisli i kreacije originalne strategije stranačkih izbornih kampanja te njihovu operacionalizaciju do najsitnijih detalja i svakako, njihovo operativno-taktičko vođenje u vrijemepred izbore, u vrijeme izbora, te u postizbornom/međuizbornom razdoblju.

Podaci

Nakladnik
Synopsis
Uvez
Tvrdi uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
306
UDK
324:32.019.5
Godina izdanja
2008
Dimenzije
17.00 x 24.00
ISBN
978-953-7035-33-4

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika