

Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža
Nakladništvo je dio kreativne industrije i umreženog društva, pa se kao takvo nalazi pred izazovima digitalizacije i novih tehnologija u gotovo svakom segmentu poslovanja, a posebno komunikacije. S obzirom na društvenu nakladnika komunikacija s javnosti za nakladnike je ujedno i poslovna potreba i društvena obveza: nakladnik ima svojevrsnu dužnost iskoristiti sve dostupne kanale komuniciranja. Nove digitalne tehnologije omogućavaju nakladnicima bržu, prostorno neograničenu digitalnu komunikaciju i širenje informacija o knjizi. Digitalne društvene mreže među najutjecajnijim su pojavama novog doba te predstavljaju sociološki, kulturni i poslovni fenomen.
Osim utjecaja na nakladničku komunikaciju one utječu i na ponašanja i preferencije čitatelja koji se kao korisnici digitalnih društvenih mreža razlikuju od korisnika drugih medija. Novi društveni čitatelj umrežen je, zasićen tradicionalnim medijima, više vjeruje preporuci na mrežama nego novinama, aktivan je i kritičan te može prosljeđivati informacije svojom mrežom. Uzimajući u obzir društvenog čitatelja s jedne strane te specifičnost komuniciranja na digitalnim društvenim mrežama s druge, za nakladnike izazov postaje ne samo proizvodnja i prodaja knjiga nego i cijeli spektar drugih fenomena, poput izgradnje simboličke vrijednosti nakladnika.
U knjizi se polazi od teorijskih pretpostavki u pojašnjavanju fenomena komuniciranja s društvenim čitateljima i u provođenju istraživanja čitateljskih karakteristika. Knjiga se vodi promišljanjem o novim nakladničkim poslovnim strategijama temeljenima na poznavanju izabranih segmenata čitateljske populacije orijentirane novim komunikacijskim medijima (digitalnim društvenim mrežama) kao važnoj odlici informacijskog doba.