.
.
Uvod u medije i medijsku pismenost
Knjiga je objavljena u našoj biblioteci Uvodi, a iz recenzije Nikice Gilića jednog od autora u toj biblioteci izdvajamo: „ Ovo je jedan od Leykamovih uvoda, među do sada objavljenima, koji je uvod u najužem smislu te riječi. Jedno je od (knjiških) mjesta u kakvima bi obrazovanje u 21. stoljeću trebalo započinjati.“ Znanstveni recenzenti knjige su prof. dr. sc. Viktorija Car i prof. dr. sc. Nenad Prelog, a stručni recenzent je novinar i diplomat u mirovini Mirko Bolfek.
Knjiga je namijenjena studentima komunikologije i drugih društvenih disciplina, polaznicima poslijediplomskih studija, profesorima i široj javnosti koju zanimaju mediji u sažetoj dijakronijskoj i sinkronijskoj perspektivi.
Teme u knjizi su Mediji i masovna komunikacija;
Tradicionalni mediji - Tisak, Radio, Televizija;
Internet i komunikacija; Novi mediji u digitalnom dobu -
WWW, Portali, Facebook, YouTube, Google, Wikipedija;
Mediji i kultura, Mediji i javnost, Medijski sustav, Medijska industrija, Koncept i paradigme medijske pismenosti.
Knjiga je udžbenik Sveučilišta Vern prema recenzijama doc. dr. sc. Mirele Holy i doc. dr. sc. Nikoline Borčić.
Podaci
- Nakladnik
- Leykam International
- Uvez
- Meki uvez
- Jezik
- hrvatski
- Broj stranica
- 172
- Godina izdanja
- 2023.
- Dimenzije
- 20 x 15 cm
- ISBN
- 9789533401454