Uvod u medije i medijsku pismenost | N. Zgrabljić Rotar | Knjižara Ljevak

.

.

Uvod u medije i medijsku pismenost | Knjižara Ljevak

Uvod u medije i medijsku pismenost

Cijena: 20,00 EUR
Količina
Broj nagradnih bodova koje ćete ostvariti kupnjom jednog proizvoda: 2.

Knjiga je objavljena u našoj biblioteci Uvodi, a iz recenzije Nikice Gilića jednog od autora u toj biblioteci izdvajamo: „ Ovo je jedan od Leykamovih uvoda, među do sada objavljenima, koji je uvod u najužem smislu te riječi. Jedno je od (knjiških) mjesta u kakvima bi obrazovanje u 21. stoljeću trebalo započinjati.“ Znanstveni recenzenti knjige su prof. dr. sc. Viktorija Car i prof. dr. sc. Nenad Prelog, a stručni recenzent je novinar i diplomat u mirovini Mirko Bolfek.

Knjiga je namijenjena studentima komunikologije i drugih društvenih disciplina, polaznicima poslijediplomskih studija, profesorima i široj javnosti koju zanimaju mediji u sažetoj dijakronijskoj i sinkronijskoj perspektivi.

Teme u knjizi su Mediji i masovna komunikacija;

Tradicionalni mediji - Tisak, Radio, Televizija;

Internet i komunikacija; Novi mediji u digitalnom dobu -

WWW, Portali, Facebook, YouTube, Google, Wikipedija;

Mediji i kultura, Mediji i javnost, Medijski sustav, Medijska industrija, Koncept i paradigme medijske pismenosti.

Knjiga je udžbenik Sveučilišta Vern prema recenzijama doc. dr. sc. Mirele Holy i doc. dr. sc. Nikoline Borčić.

Podaci

Nakladnik
Leykam International
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
172
Godina izdanja
2023.
Dimenzije
20 x 15 cm
ISBN
9789533401454