Brand sense

.

.

Brand sense

Revolucija osjetilnog brandinga
Cijena: 10,22 EUR
Količina
Broj nagradnih bodova koje ćete ostvariti kupnjom jednog proizvoda: 1.

U knjizi Brand Sense Lindstrom piše da brand ima obilježja već davno poznata iz evanđelja - priče koje se prenose, pretvaraju u mitove, učvršćuju kao najdublja ljudska uvjerenja. Ipak, Lindstrom je razvio model koji se ne oslanja na staru naviku brandinga - da se oglašavanjem stvara svijest o marki. Njegova je strategija stvoriti emocionalni odnos s potrošačem, stvoriti organizaciju koja je potpuno usmjerena na potrošača; potrošača se u višoj fazi uključuje u procese, tako da se i sam osjeća sukreatorom marke. Stvoriti emocionalnu vezu s potrošačem znači učiniti marku različitom od drugih, takvom da ju korisnik osjeti i usvoji.

Ljudi doživljuju svijet posredstvom svih pet osjetila - stoga nam ova knjiga može biti dobar povod za nove pristupe, ali i praktični alat za pravo branding.

Općenito, Lindstromova djela zagovaraju transformaciju marketinške strategije u procese koji rezultiraju pozitivnim ishodima; njegovo učenje nalazi uporišta u znanstvenom pristupu, ali i u upečatljivim primjerima žive prakse širom svijeta. Zato i jest toliko uspješno.

Podaci

Nakladnik
M. E. P.
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
197
UDK
65
Godina izdanja
2009
Dimenzije
15,50 x 23,50
ISBN
978-953-6807-40-6