.
.
Brand sense
U knjizi Brand Sense Lindstrom piše da brand ima obilježja već davno poznata iz evanđelja - priče koje se prenose, pretvaraju u mitove, učvršćuju kao najdublja ljudska uvjerenja. Ipak, Lindstrom je razvio model koji se ne oslanja na staru naviku brandinga - da se oglašavanjem stvara svijest o marki. Njegova je strategija stvoriti emocionalni odnos s potrošačem, stvoriti organizaciju koja je potpuno usmjerena na potrošača; potrošača se u višoj fazi uključuje u procese, tako da se i sam osjeća sukreatorom marke. Stvoriti emocionalnu vezu s potrošačem znači učiniti marku različitom od drugih, takvom da ju korisnik osjeti i usvoji.
Ljudi doživljuju svijet posredstvom svih pet osjetila - stoga nam ova knjiga može biti dobar povod za nove pristupe, ali i praktični alat za pravo branding.
Općenito, Lindstromova djela zagovaraju transformaciju marketinške strategije u procese koji rezultiraju pozitivnim ishodima; njegovo učenje nalazi uporišta u znanstvenom pristupu, ali i u upečatljivim primjerima žive prakse širom svijeta. Zato i jest toliko uspješno.
Podaci
- Nakladnik
- M. E. P.
- Uvez
- Meki uvez
- Jezik
- hrvatski
- Broj stranica
- 197
- UDK
- 65
- Godina izdanja
- 2009
- Dimenzije
- 15,50 x 23,50
- ISBN
- 978-953-6807-40-6