.

.

Izazovi i umijeća učenja i poučavanja: hrvatski jezik i inkluzivni pristup

Cijena: 19,77 EUR
Količina
Broj nagradnih bodova koje ćete ostvariti kupnjom jednog proizvoda: 1.

„Knjiga Izazovi i umijeća učenja i poučavanja: hrvatski jezik i inkluzivni pristup vrstan je pregled teorijskih spoznaja, hrvatskih i svjetskih, u interdisciplinarnomu području koje obuhvaća poglavito kroatistiku, glotodidaktiku, odgojno-obrazovne znanosti. Daje i stručne spoznaje proizašle iz primijenjenolingvističkih istraživanja. Napisana je tako da je mogu čitati i zainteresirani koji nisu iskusni u području kojim se ona bavi jer objašnjava i oprimjeruje pojmove i kategorizacije. Knjiga je namijenjena svima koji poučavaju hrvatski, ali i druge jezike, a dijelom i druge predmete jer je jezik jedna od bitnih dijelova većine predmeta, što znači učiteljima i profesorima, ali i stručnim suradnicima i ostalima koji se bave sustavnim odgojem i obrazovanjem. Može poslužiti i roditeljima za rad s vlastitom djecom. Djelo bi moglo biti korisno i za diplomske i poslijediplomske studente filoloških studija. Metodičko-didaktičku i znanstvenu vrijednost knjige Izazovi i umijeća učenja i poučavanja: hrvatski jezik i inkluzivni pristup autorica dr. sc. Marijane Češi i dr. sc. Đurđice Ivančić u skladu sa znanstvenim spoznajama, stručnim iskustvom te potrebom za uključivanjem novina u hrvatski sustav odgoja i obrazovanja daje sustavan pregled bitnoga dijela istraživanja i primjera dobre prakse koja je nužno potrebna odgojno-obrazovnim stručnjacima koji s njima nisu dovoljno upoznati, što se posebno odnosi na inkluzivno obrazovanje i nastavu hrvatskoga jezika. U tomu je smislu ovo znanstveno referentno djelo. Na temelju znanstvenih obilježja ona će moći u hrvatskomu školstvu olakšati prihvaćanja pristupa u kojima pojedini učenici trebali razvijati svoje jezične sposobnosti prema vlastitim razvojnim mogućnostima, koje su tek dijelom opće. Stručnu vrijednost ovomu priručniku daju smjernice za praćenje, procjenu i podršku u nastavi, a posebno nove strategije, kao i inkluziju, te primjeri, objašnjenja i dodatci. Knjiga će biti važan, nezaobilazan tekst u promišljanjima o učinkovitijim pristupima poučavanju, ali i učenju.”

- prof. dr. sc. Zrinka Jelaska, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

„Knjiga je napisana stručno na visokoj razini, a stilski izvanredno lijepo, motivirajuće, logički jasno te služi kako za lako čitanje tako i u pronalaženju ideja za implementiranje u praktičnom radu učitelja i nastavnika. Stoga je vrijedna u primjeni za pripremanje sadržaja i aktivnosti s ciljem njihova planiranja i programiranja te izrade individualiziranih odgojno-obrazovnih programa u skladu s individualnim sposobnostima i mogućnostima učenika s teškoćama.”

- izv. prof. dr. sc. Jasna Kudek Mirošević, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

„Autorice u tekstu višekratno ističu važnost funkcionalne ovladanosti jezičnim znanjima kao nužnoga preduvjeta uspješne ovladanosti sadržajima ostalih nastavnih predmeta. Razvijene strategije čitanja, pisanja, govorenja i slušanja, koje se u knjizi detaljno razrađuju, conditio sine qua non su uspješnosti svladavanja zadaća iz svih nastavnih predmeta, ali i životnih područja.”

- doc. dr. sc. Marijana Togonal, Hrvatsko katoličko sveučilište

„Ova će knjiga naći široko područje primjene: prije svega u radu učitelja praktičara koji će u njoj naći mnoge poticaje za unapređenje neposredne nastavne prakse i procesa poučavanja, posebno u dijelu o inkluziji, koja je sve češći izazov za današnjega učitelja, te u pripremi studenata za usvajanje metodičkih znanja i načela koja će im omogućiti stjecanje komunikacijske kompetencije – najviše razine jezične kompetencije – i pripremiti ih za neposrednu nastavu s jasnom komunikacijskom svrhom.”

- Julijana Levak, prof., učitelj savjetnik, I. osnovna škola Čakovec

„U knjizi se uspješno rasvijetlila veza među planiranjem, vođenjem i vrednovanjem nastavnoga procesa, a taj je suodnos pozicioniran u djelokrug suvremenih promišljanja o temeljnoj svrsi poučavanja i učenja namijenjenoj učenicima urednoga razvoja i učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Vrijednost je rukopisa njegova preglednost, a njegova primjenjivost u nastavnoj praksi iščitava se u brojnim primjerima iz jezično-komunikacijskoga područja.”

- mr. sc. Anđela Vukasović Korunda, Klasična gimnazija u Zagrebu

Podaci

Nakladnik
Naklada Ljevak
Biblioteka
Posebna izdanja
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
348
UDK
373.3.091.3:811.163.42 373.5.091.3:811.163.42 37.043 37.015.3
Godina izdanja
2019
Dimenzije
17 x 24
ISBN
9789533553320