.
.
Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja
Knjiga "Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja" nastala je na temelju kvalitativnog istraživačkog pristupa - analize poslovnih slučajeva. Svaki od dvadeset i tri poslovna slučaja koji su našli svoje mjesto u ovoj knjizi, u nju su uvršteni prema pomno definiranim kriterijima.Relevantni kriteriji za odabir pojedine teme ili poduzeća bili su dobra povezanost ili usklađenost s postojećim suvremenim prodajnim konceptima ili najboljim prodajnim praksama koje poznajemo iz razvijenog okruženja.Poslovne organizacije koje su prikazane i analizirane, birane su ciljanim izborom i tako da se pokriju najrazličitija područja gospodarskih ili društvenih djelovanja i s njima povezanih prodajno-pregovaračkih aktivnosti.Svaki poslovni slučaj naslovom najavljuje obrađivanu temu, a popraćen je i kratkim sažetkom ili osvrtom na temeljne ciljeve te se upućuje na njegovu povezanost s teorijskim konceptima sadržanim u knjizi " Profesionalna prodaja i pregovaranje " s kojom čini dobro nadopunjujuću cjelinu.
- Zbirka pažljivo odabranih poslovnih situacija i njihovih analiza
- Zastupljenost različitih gospodarskih sektora i njima svojstvenih načina prodavanja i pregovaranja
- Predstavljanje domaćih i inozemnih poslovnih subjekata i njihove prakse prodavanja i pregovaranja na tuzemnom i inozemnim tržištima
- Naglasak na ljude, aktere poslovanja, njihova obilježja, uspjehe i izazove
- Slikoviti prikazi i deskriptivni opisi popraćeni kvantitativnim analizama - 23 dubinska prikaza poslovnih organizacija i istaknutih prodajnih profesionalaca
- Problemska pitanja za bolje povezivanje teorije s praksom
- Korisno štivo za napredne i za one koji tek ulaze u svijet prodaje i pregovaranja
Podaci
- Nakladnik
- Hupup
- Uvez
- Tvrdi uvez
- Jezik
- hrvatski
- Broj stranica
- 360
- UDK
- 658.8
- Godina izdanja
- 2010
- Dimenzije
- 27,00
- ISBN
- 978-953-55637-1-6