Europea 2015.

Poziv na press konferenciju

Treću godinu zaredom, Naklada Ljevak projektom EUROPEA U DVORIŠTU oživljava jesensku kulturnu i književnu scenu grada Zagreba, dovodeći ponajbolje europske pisce s ciljem što boljeg prezentiranja suvremene europske književnosti.

Ideja projekta pokrenutog prije dvije godine, koja je nastala na konceptu prožimanja javnog i privatnog posredovanjem literature, sve se više potvrđuje kao važna i aktualna, pogotovo s obzirom na trenutne izazove unutar Europske Unije kada potreba za razumijevanjem i prihvaćanjem Drugog samo raste.

Sada već kultno mjesto, café bar U Dvorištu prepoznato je kao prostor u kojem ljudi raspravljaju, misle, govore i žive literaturu, što je cilj ovog međunarodnog projekta. Poticanje publike na znatiželju, razvijanje kritičkog mišljenja u društvu kroz upoznavanje okoline, brisanje granica između autora i čitatelja kroz neposredni dijalog, promišljanje i osjećanje literature od početka su bile ideje koje su nas vodile sve do Rusije, Irske, Nizozemske, Češke, Rumunjske, Portugala, Turske s ciljem da idemo sve dalje. Samo upoznavajući Drugoga možemo učiniti vlastiti prostor života i literature većim i slobodnijim.

Nadamo se da ćemo i ove godine jednako uspješno doprinijeti širenju novih ideja, prelasku različitih unutarnjih i vanjskih granica te poticanju čitanja koje u našim životima čini razliku. Zagrebačku književnu jesen obogatit će posjeti relevantnih i nagrađivanih europskih autora, a koji su to otkrit ćete ako dođete na press konferenciju koja će se održati 14. rujna 2015. u 12 sati, café U Dvorištu (Žerjavićeva 7/2, Zagreb).

Vidimo se!

Marketing Naklade Ljevak
Lidija Krvarić / Nastasja Semenov