Ljetne preporuke 2018.

Ispunite ljeto i dušu stranicama koje će vas zauvijek oplemeniti, a ne 'selfijima' koji će se zaboraviti. Pogledajte ljetnu ponuda knjiga koju nećete moći odbiti!

Društvene su mreže, istina, neizbježne, često i potrebne, ali ipak nemojte dopustiti da vam ljeto prođe u "skrolanju" stranica Facebooka. To bi zaista bilo jedno potraćeno ljeto, a znate da jedino izgubljeno vrijeme ne možemo vratiti.
Ljeto je doba kada se ponajprije zaželimo izgubiti i pobjeći drugdje, daleko od prozaične i radne svakodnevnice. Na tom putu knjiga vam je najbolji saveznik! Bilo da želite knjigu koja će vas intelektualno izazvati, knjigu koja će vas zabaviti, zadržati vašu pažnju ili vas držati u neizvjesnosti, možda i neku koja će vas vratiti u davno minula vremena kojih se nostalgično volite prisjetiti, ovdje ćete sve to pronaći.

Ispunite ljeto i dušu stranicama koje će vas zauvijek oplemeniti, a ne
selfijima koji će se zaboraviti!

Magi - kao da je bila nekad

Za ljubitelje rock glazbe svih generacija imamo ponudu koju zaista neće moći odbiti. To je sjajna knjiga Dušana Vesića koja po svim parametrima nadilazi uobičajenu definiciju biografije. Magi - kao da je bila nekad ispisuje najtužniju beogradsku umjetničku sudbinu koja je obilježila brojne generacije, a kako je Vesić to lijepo rekao, Magi je simbol jedne generacije koja se nije snašla u lažima. Lišena patetike koja nerijetko prijeti ovomu žanru, knjiga je bogat i vrijedan prikaz ne samo Margite i EKV-a, već iskrivljenoga društva u kojemu se umjetnička duša nije mogla snaći. Iz niza razloga ova je knjiga nezaobilazna za sve generacije koje zanima ne samo rock, već glazba i umjetnost uopće, a osobito način na koji umjetnost koegzistira sa svijetom oko sebe.

Bolest kao govor duše

Za sve one koji žele raditi na svom zdravlju te pronaći eventualne odgovore na poruke koje nam tijelo neprestano šalje, Bolest kao govor duše obvezna je lektira. Ruediger Dahlke, istaknuti autor knjiga o alternativnoj medicini, napisao je nastavak knjige Bolest kao put i njome bitno pridonio razumijevanju bolesti kao posljedice psihosomatskih procesa. Što god vas muči, od živčanoga sustava, glavobolje, štitnjače, kralježnice pa sve do raka i raznih bolesti povezanih sa starenjem, ova knjiga vas pokušava upozoriti na okidače koje možete kontrolirati i mijenjati u korist zdravlja. Lijepa je spoznaja da bolest nije kraj, već prilika za uspostavljanjem harmonije tijela i duše.
Ljetni je odmor idealno vrijeme da zastanemo. Kad stanemo, vraćamo se iskonskom, uskladimo se s prirodom i u sebi pronađemo odgovore na signale koje nam tijelo opetovano šalje.

13 minuta

Za književnu publiku koja uživa u psihološkim trilerima poput Djevojke u vlaku i Nestale, imamo dobru vijest! Ovo ljeto mogu provesti u društvu bolje inačice takvih trilera, a to je 13 minuta. Stephen King rekao je da je to roman kojega nije mogao ispustiti iz ruke. 13 minuta triler je koji se najlakše čita u ove ljetne dane, a sve do kraja drži nas u neizvjesnosti. Ako volite radnju koja vas drži napetima do samoga kraja u kojemu onda dođe do neočekivanoga raspleta, ovo je za vas!

Povijest pčela

Ljubitelji distopije, kao i fanovi Sluškinjine priče, došli su na svoje. Znamo da je Norveška daleko i da je norveški naučiti teško pa smo za vas pripremili Povijest pčela na hrvatskom jeziku, bestseler koji je osvojio nagradu norveškoga knjižara, dok su prava prodana u više od 15 zemalja. Nakon Sluškinjine priče Margarete Atwood koja propituje ženska prava i majčinstvo u distopijskom društvu bizarnoga teokratskog režima, Povijest pčela, premda je idejno i tematski vrlo različita, u jednoj od triju priča na svojstven način problematizira i majčinstvo u distopijskom društvu u kojemu bi trebalo žrtvovati voljeno biće za opće i kolektivno dobro. U Lundinoj distopijskoj 2098. odumiranje pčela i nestašica hrane uzrokovali su pad broja stanovnika pretvarajući Peking u grad duhova. Premda je distopija načelno lišena nade, ovaj roman neobične strukture i gradacije te melankoličnoga načina pripovijedanja, u konačnici pruža snažan osjećaj nade.

Vrijeme seksa u doba nevinosti

Zašto je život tako proklet i krut i zašto ga ne možemo vratiti u točku od koje je sve krenulo krivo?

Ako ste se barem jednom u životu zapitali ovo ili barem nešto slično ovome, ovo ljeto biste mogli s lakoćom uploviti u Vrijeme seksa u doba nevinosti. Intrigantnost ovoga romana ne ostaje samo na naslovu, a vidjet ćete i zašto. Od Osijeka do New Yorka i Praga, 'o tome kako su ljudi svuda isti, ljudi koji žele biti voljeni, o seksu koji se zaboravi čim se dogodi i onome koji se pamti do kraja života zato što se nikada i nije dogodio.' Drago Hedl, istaknuti hrvatski novinar i autor nagrađenog romana Donjodravska obala, napisao je ove stranice koje će vam, ako im dopustite, obilježiti ljeto koje može postati vaša pjesma nevinosti i iskustva.

Josipa Lovrić