• petak, 11. svibnja, 16.00 – 20.00: Uvodni dio, putovanje – Nije važno odakle ćeš krenuti

• subota, 12.svibnja, 12.30 – 15.30: Korak prvi, kazivanje – Ispričaj mi priču

• subota, 12.svibnja, 17.00 – 20.00: Korak drugi, priznavanje – Nazovi to pravim imenom

• nedjelja, 13.svibnja, 10.00 – 13.00: Korak treći, prihvaćanje – Što je bilo, bilo je

• nedjelja, 13.svibnja, 14.30 – 17.30: Korak četvrti, oslobađanje – Obnovi, otpusti

Kroz putovanje i korake opraštanja vodit će vas: Karmela Špoljarić i Ana Pojatina.

Karmela Špoljarić književnica je i voditeljica radionica kreativnog pisanja. Maturirala je u Školi za primijenjenu umjetnost i dizajn. Diplomirala je kroatistiku i južnoslavenske filologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Magistrirala je na poslijediplomskom znanstvenom studiju književnosti. Piše prozne i dramske tekstove. Za tinejdžersku dramu "Nula kuna po minuti" dobila je nagradu Ministarstva kulture „Marin Držić“ 2011. Za roman „Nije ovo Twin Peaks“ dobila je nagradu Društva hrvatskih književnika (DHK) „Slavić" 2014. Objavila je zbirku priča „Pazi što ćeš poželjeti“(CeKaPe) te roman „Major Tom“ (Hena com). Uspješno razvija i vodi svoje autorske projekte: tromjesečnu Dopisnu radionicu kreativnog pisanja „Kako početi“, „Bajkanje – putujuću radionicu pisanja bajki za odrasle“ te vikend-radionice pisanja „Kako početi“ i „Volimo priče, jer...“. U suradnji s dizajnericom Anom Pojatinom osmislila je „Izložbu priča“, tekstualno-vizualni projekt. U izdanju CeKaPea uredila je zbirku poeziju Sandre Polić Živković „Zaštitni faktor“.

Ana Pojatina rođena je Zagrebu. Maturirala je u XIII. gimnaziji. Diplomirala je grafički dizajn na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Radi na različitim projektima kao grafička dizajnerica, posebno u području nakladništva (oblikovanje i grafičko uređivanje knjiga). Uz to, izabrala je i uredila nekoliko prijevodnih naslova. Knjiga „Theatrum Humanum“ autora Milana Pelca, koju je oblikovala, izabrana je među 20 najljepših hrvatskih knjiga koje su predstavljale Hrvatsku na izložbi Book Art International, održanoj u sklopu Međunarodnog sajma knjiga u Frankfurtu 2013. Godine 2014. dobila je nagradu „Kiklop“ Pulskog sajma knjiga za oblikovanje knjige Irene Vrkljan „Koračam kroz sobu“ (Naklada Ljevak, Zagreb, 2014.). Redovito prakticira iyengar yogu.

Promotivna cijena radionice: 650 kn

Sve informacije na: 098 30 44 30 ili anapojatina@yahoo.com