Cijena s popustom: 39,00 HRK
Količina

Ümitov roman „Magla i noć“, objavljen 1996.

godine, književna kritika ubraja među najzrelija i

najupečatljivija djela ovog cijenjenog i nagrađivanog

turskog romanopisca.

Psihološko-politički triler Magla i noć priča je o razočaranom obavještajcu Sedatu i njegovoj potrazi za nestalom mladom ljubavnicom Mine koja je narušila njegov ustaljeni život kao oca obitelji. Introvertiranog i tajnovitog, u skladu s osobinama koje zahtijeva njegova profesija, i beznadnog kad je riječ o izražavanju osjećaja, Sedata izjeda krivnja nakon što ne uspijeva riješit islučaj ubojstva svoga šefa, ujedno bliskog prijatelja Jildirima.Njegovo je povjerenje u obavještajnu službu uzdrmano nakon što svjedoči makinacijama unutar obavještajne službe i u odnosima između obavještajne službe i države. U međuvremenu, dok pokušava pronaći svoju mladu ljubavnicu koja je nestala nakon upuštanja u vezu s mladim ljevičarem Fahrijem, neustručava se koristiti najprljavijim metodama svoje struke.

Ahmet Ümit, rođen 1960. u Istanbulu, sudjelovao je kao mlad čovjek u ilegalnom pokretu za demokraciju 1980-ih godina, kad je Turska bila pod vlašću vojne diktature. Jedan od najuglednijih i najomiljenijih suvremenih turskih autora posebno je poznat po majstorski dočaranoj atmosferi njegovih psiholoških trilera u kojima na temeljima specifičnog političkog i povijesnog okruženja te ponirući u psihu svojih kompleksnih i višeslojnih likova gradi svoje fascinantne priče o ubojstvima i političkim intrigama. Za svoje romane i zbirke priča (Magla i noć, Miris snijega, Patasana, Lutka na koncu, Rapsodija o Beyogluu, Pleme, Memento za Istanbul, Ubojstvo sultana i druge) više je puta osvajao književne nagrade, izgradivši ugled pisca kojeg podjednako cijene i književni kritičari i publika.

Podaci

Nakladnik
Naklada Ljevak