Top liste

Književnost
  1. Jo Nesbo - Nož

    Jo Nesbo Nož

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    1
  2. Maša Kolanović - Poštovani kukci i druge jezive priče

    Maša Kolanović Poštovani kukci i druge jezive priče

    89,00 kn 80,10 kn detaljno
    2
  3. Damir Karakaš - Proslava

    Damir Karakaš Proslava

    120,00 kn 108,00 kn detaljno
    3
  4. Isabel Allende - Japanski ljubavnik

    Isabel Allende Japanski ljubavnik

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Afonso Cruz - Cvijeće T.U.

    Afonso Cruz Cvijeće T.U.

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    5
  6. Dubravka Ugrešić  - Doba kože

    Dubravka Ugrešić Doba kože

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    6
  7. Miro Gavran - PRIČE O SAMOĆI

    Miro Gavran PRIČE O SAMOĆI

    99,00 kn detaljno
    7
  8. Dario Fo  - Kristina Švedska

    Dario Fo Kristina Švedska

    119 kn 107,10 kn detaljno
    8
  9. Amos Oz - Priča o ljubavi i tmini

    Amos Oz Priča o ljubavi i tmini

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    9
  10. Robert Galbraith - SMRTONOSNO BIJELO

    Robert Galbraith SMRTONOSNO BIJELO

    129,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Michelle Obama - Moja priča

    Michelle Obama Moja priča

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    1
  2. Hrvoje Klasić  - Bijelo na crno: lekcije iz prošlosti za budućnost

    Hrvoje Klasić Bijelo na crno: lekcije iz prošlosti za budućnost

    129 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Mate Granić - Diplomatska oluja

    Mate Granić Diplomatska oluja

    99,90 kn 89,91 kn detaljno
    3
  4. Manfred Spitzer - Digitalna demencija

    Manfred Spitzer Digitalna demencija

    139 kn kn 125,10 kn detaljno
    4
  5.  - Krešimir Ćosić

    Krešimir Ćosić

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Thomas Erikson - Okruženi idiotima

    Thomas Erikson Okruženi idiotima

    129,00 kn detaljno
    6
  7. Dinesh D’Souza - VELIKA LAŽ

    Dinesh D’Souza VELIKA LAŽ

    160,00 kn 144,00 kn detaljno
    7
  8. Max Bergholz - Nasilje kao generativna sila

    Max Bergholz Nasilje kao generativna sila

    140,00 kn 126,00 kn detaljno
    8
  9. Jordan B. Peterson - 12 pravila za život

    Jordan B. Peterson 12 pravila za život

    168,00 kn detaljno
    9
  10. Dion Leonard  - U potrazi za Gobi

    Dion Leonard U potrazi za Gobi

    129,00 kn detaljno
    10
Vidoje Vujić - Menadžment promjena

Vidoje Vujić Menadžment promjena

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-6198-67-2
  • UDK: 65.012
  • Biblioteka: Udžbenici sveučilišta u Rijeci
  • Izdavač: Fakultet za turistički i hotelski menadžment u Opatiji
  • Godina: 2008.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 159
Cijena: 150,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

"U najnovijem djelu prof. dr.sc. Vidoja Vujića nailazaimo na vrijednu knjigu u teorijskom i praktičnom uputstvu kako u novonanastlim prilikama primijeniti znanje iz menadžmenta za svekorisnost Hrvatske i svih onih koji se uključuju u svakidašnje tehnologijske i društvene promjene.

Knjiga je strukturirana u četiri glavna pogavlja: Teorijsko razmatranje menadžmenta promjena, Strukturne promjene u suvremenom poduzetništvu, Lidersko i poduzetničko (u)vodjenje promjena, Globalno ponašanje i upravljanje poslovnim promjenama.

Vrijednost je što je autor pristupio terminologijskom razmatranju menadžmenta promjena. Time je upozorio na razlikovnost menadžmenta i vođenja, jer se menadžment bavi svladavanjem složenosti procesa rada, a upravljanje i vođenje se bavi svladavanjem promjena. Autor eksplicira znanje kao odlučujući čimbenik i afirmira znanost i tehniku u procesu stalnih promjena, pa ističe znanost i informatičku tehnologiju kao smjerokaz u upravljanju, financiranju, obrazovanju i ostalim značajnim djelovanjima. Prepoznaje se da je autor dobar metodolog, razvidno iz ponuđene sheme, da je problem uvođenja određenih promjena i rješavanje problema. Pruža nam nove modele pretpostavljenog uspješnog organizacijskog ustroja poduzeća, čime se približava aktualanim pitanjima prakse, u kategoriji malih, srednjih i velikih ustojbenih modela.

U vremenima ekspanzivne recesije, sve je važnija i učinkovitija eksplicitna sposobnost pojedinca posvećenog slojevitim pitanjima managementa. Autor prikazuje nekoliko mogućih modela upravljanja trgovačkim društvom s osobitim osloncem na značajke monističkoga ili angloameričkoga modela, dualističkog ili njemačkoga modela, dioničko društvo, kao trgovačko društvo, društvo s ograničenom odgovornošću. Precizno, gotovo dokumentarno, je prikazao primjerima iz spomenutih područja, sve što je sustavno razradio u teorijskom dijelu ove vrijedne i iznimno korisne knjige koja nas svojom pojavom kvalitativno pokreće uzlaznim spoznajnim razinama."

Iz recenzije prof. dr. sc. Juraja Plenkovića