Top liste

Književnost
  1. Jurica Pavičić - Knjiga o jugu

    Jurica Pavičić Knjiga o jugu

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Elena Ferrante - Priča o izgubljenoj djevojčici

    Elena Ferrante Priča o izgubljenoj djevojčici

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Dario Fo  - Kristina Švedska

    Dario Fo Kristina Švedska

    119 kn 107,10 kn detaljno
    3
  4. Slavenka Drakulić  - Nevidljiva žena i druge priče

    Slavenka Drakulić Nevidljiva žena i druge priče

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    4
  5. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    5
  6. Jo Nesbø - Macbeth

    Jo Nesbø Macbeth

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Mark Sullivan - Pod grimiznim nebom

    Mark Sullivan Pod grimiznim nebom

    139 kn 125,10 kn detaljno
    7
  8. Pavao Pavličić - POHVALA STAROSTI

    Pavao Pavličić POHVALA STAROSTI

    99,00 kn detaljno
    8
  9. Harper Lee - Ubiti pticu rugalicu

    Harper Lee Ubiti pticu rugalicu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Federico Axat - Posljednja šansa

    Federico Axat Posljednja šansa

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Robert Torre - Ima li života prije smrti?

    Robert Torre Ima li života prije smrti?

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    1
  2. Jordan B. Peterson - 12 pravila za život

    Jordan B. Peterson 12 pravila za život

    168,00 kn detaljno
    2
  3. Igor Rudan - Zao zrak

    Igor Rudan Zao zrak

    139 kn kn 125,10 kn detaljno
    3
  4. Manfred Spitzer - Digitalna demencija

    Manfred Spitzer Digitalna demencija

    139 kn kn 125,10 kn detaljno
    4
  5. Thomas Erikson - Okruženi idiotima

    Thomas Erikson Okruženi idiotima

    129,00 kn detaljno
    5
  6. Martin Previšić - Povijest Golog otoka

    Martin Previšić Povijest Golog otoka

    249,00 kn 224,10 kn detaljno
    6
  7. Marina Abramović - PROLAZIM KROZ ZIDOVE

    Marina Abramović PROLAZIM KROZ ZIDOVE

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    7
  8. Yual Noah Harari - 21 lekcija za 21. stoljeće

    Yual Noah Harari 21 lekcija za 21. stoljeće

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    8
  9. Jessica Joelle Alexander,Iben Dissing Sandahl - Danski odgoj djece

    Jessica Joelle Alexander,Iben Dissing Sandahl Danski odgoj djece

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Mark Manson - Profinjeno umijeće stava j**e mi se

    Mark Manson Profinjeno umijeće stava j**e mi se

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    10
David Meerman Scott - Nova pravila marketinga i PR

David Meerman Scott Nova pravila marketinga i PR

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-55872-0-0
  • Izdavač: Dva i Dva
  • Godina: 2009.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 276
Cijena: 149,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Internet nije toliko stvar tehnologije koliko ljudi. David Meerman Scott u svojim izuzetnim Novim pravilima marketinga i PR-a ide znatno dalje od tehnologije i istražuje mogućnosti interneta u odnosu na ljude. On utvrđuje niz pravila koja pokazuju kako ostvariti te mogućnosti uz maksimalnu učinkovitost, i to kroz primjere iz stvarnog života i na zanimljiv način.”

—Jay Conrad Levinson, Otac gerilskog marketinga i pisac serije knjiga Gerilski marketing

 

“ Nova pravila marketinga i PR-a poučavaju čitatelje kako pokrenuti vizionarsku kampanju korištenjem dalekosežnih, dugotrajnih alata društvenih medija. Knjiga je neprocjenjiv vodič za svakoga tko želi afirmirati svoje ime, svoje ideje i svoju organizaciju.”

—Mark Levy, koautor Kako uvjeriti ljude koji ne žele biti uvjereni i utemeljitelj tvrtke Levy Innovation: A Marketing Strategy Firm

 

“ Revolucija je možda prečesto korištena riječ u opisivanju posljedica interneta, no upravo je revolucija ono što David Meerman Scott prihvaća i promiče u ovoj knjizi. On razotkriva ispraznost starih medijskih pravila i za sve nas otvara vrata insajderske igre koju je ranije igrala tek nekolicina dobro povezanih stručnjaka. S ovom knjigom pravila online revolucije možemo naučiti kako osvojiti umove i tržišta igrajući po novim pravilima novog medija.”

—Don Dunnington, predsjednik International Association of Online Communicators (IAOC); direktor Business Communicationsa i K-Tron Internationala; te diplomirani instruktor u online komunikacijama sveučilišta Rowan, Glassboro, New Jersey

“Povijest marketinških komunikacija — duga nekih 60 godina— sastoji se od promicanja poruka namijenjenih uvjeravanju nekoga da poduzme određenu željenu akciju. Danas se marketinške komunikacije, većim dijelom zbog goleme snage i utjecaja Mreže i drugih oblika elektroničkih komunikacija, temelje na ulaženju u razgovor čiji je cilj navesti/nagovoriti određenu osobu na poduzimanje određene akcije. David Meerman Scott pokazuje da se marketing danas temelji na sudjelovanju i povezivanju a ne više na čistoj sili.”

—Roy Young, direktor prihoda tvrtke MarketingProfs.com i koautor Prvaci marketinga: Praktične strategije za unaprjeđenje marketinške moći, utjecaja i poslovnih učinaka

“Kao netko tko se iz redova marketinga probio na čelo nekoliko kompanija, došao sam do spoznaje da su pravila prema kojima sam živio kako bih upravljao marketinškom mješavinom zastarjela. Ono što David Meerman Scott pokazuje a što toliko zadivljuje jest da su nova pravila bolja od starih jer presjecaju ravno kroz sav taj komunikacijski metež i mitove o visokobudžetnom oglašavanju. Ova je knjiga obvezno štivo za svakog menadžera u potrazi za ostvarivanjem troškovno učinkovite margine u marketinškim operacijama i izravnim obraćanjem kupcima na način koji njima odgovara.”

—Phil Myers, predsjednik tvrtke Pragmatic Marketing

“Ovo je nužno štivo ako ne želite gubiti vrijeme i resurse na stare metode internetskog marketinga i odnosa s javnošću. David Meerman Scott u ime dobrih starih vremena za vas revidira stara pravila, istodobno zalazeći u nova pravila internetskog marketinga i PR-a. On nas ne prepušta samo teorijama, već nudi praktične i na rezultate usmjerene savjete.”

—Ron Peck, izvršni direktor, Neurological Disease Foundation

“ Nova pravila marketinga i PR-a govore o kršenju pravila i stvaranju novih uloga u tradicionalnim funkcionalnim područjima. Korištenjem inovativnih, netradicionalnih pristupa kako bi dosegnuli mnoštvo auditorija, zajednica i vizionara na internetu, te zadržali njihovu pozornost, PR-ovci ostvaruju nove vrijednosti, utjecaje i ishode. Nalazimo se u sadržajima bogatom, internetom navođenom svijetu, a David Meerman Scott je napisao dragocjeni traktat o tome kako marketinški orijentirani PR stručnjaci mogu utjecati na nove medijske kanale i forume za plasiranje svojih priča na tržište. PR-ovci više nisu ograničeni u tome gdje i kako usmjeravaju svoja znanja, spisateljsko umijeće i sposobnosti upravljanja percepcijama. Internet je umnožio i raščlanio obilje novih putova za izravno obraćanje i aktivaciju ključnih ciljanih interesnih skupina. Dobra knjiga itekako vrijedna čitanja za sve marketinške stručnjake i sve starije PR agente.”

—Donovan Neale-May, izvršni direktor, CMO Council

“ Nova pravila marketinga i PR-a nude sažetak akcijskog plana za uspjeh. Umjesto da se usredotoči na jedno rješenje, Scott pokazuje kako se koristiti mnogostrukim internetskim pomagalima, redom usmjerenima na povećanje prisutnosti i popularnosti vaše kompanije.”

—Roger C. Parker, pisac Uličnog vodiča za marketing na internetu i Dizajna na prodaju

“Ponovno se nalazimo na kritičnoj prijelomnoj točki na evolucijskom putu našeg društva, na kojemu pojedinci otimaju moć i kontrolu institucijama i tradicionalnim čuvarima koji kontroliraju protok znanja i čuvaju zidove tvrđava. Kao komunikacijski stručnjaci imamo vrlo malo vremena da shvatimo što se promijenilo, zašto se promijenilo, i što bismo s tim u vezi trebali učiniti. Ne počnete li stvari raditi na drugačiji način i ne učinite li to odmah, slobodno možete početi tražiti drugi posao. U svijetu u kojemu su promjene uobičajene a svakoga se dana izmišljaju novi oblici komunikacije i suradnje, što je potrebno da bi predani moralni komunikacijski stručnjak bio uspješan? Knjiga Davida Meermana Scotta, Nova pravila marketinga i PR-a, pruža pronicljiv prikaz promjena u igri dok utakmica traje i nekih ključnih taktika koje su vam potrebne za uspjeh u ekonomiji znanja.”

—Chris Heuer, suosnivač, Social Media Club