Top liste

Književnost
  1. Damir Karakaš - Proslava

    Damir Karakaš Proslava

    120,00 kn 108,00 kn detaljno
    1
  2. Miro Gavran - PRIČE O SAMOĆI

    Miro Gavran PRIČE O SAMOĆI

    99,00 kn detaljno
    2
  3. Robert Galbraith - SMRTONOSNO BIJELO

    Robert Galbraith SMRTONOSNO BIJELO

    129,00 kn detaljno
    3
  4. Elif Shafak - Četrdeset pravila ljubavi

    Elif Shafak Četrdeset pravila ljubavi

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    4
  5. Édouard Louis - Raskrstimo s Eddyjem

    Édouard Louis Raskrstimo s Eddyjem

    120,00 kn 108,00 kn detaljno
    5
  6. Goran Tribuson - OTAC OD BRONCE

    Goran Tribuson OTAC OD BRONCE

    129,00 kn detaljno
    6
  7. Dario Fo  - Kristina Švedska

    Dario Fo Kristina Švedska

    119 kn 107,10 kn detaljno
    7
  8. Nebojša Lujanović - Južina

    Nebojša Lujanović Južina

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    8
  9. Ratko Cvetnić - BLATO U DVORIŠTU

    Ratko Cvetnić BLATO U DVORIŠTU

    99,00 kn detaljno
    9
  10. Margaret Atwood - Vražji okot

    Margaret Atwood Vražji okot

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Mate Granić - Diplomatska oluja

    Mate Granić Diplomatska oluja

    99,90 kn 89,91 kn detaljno
    1
  2. Robert Torre - Ima li života prije smrti?

    Robert Torre Ima li života prije smrti?

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Jordan B. Peterson - 12 pravila za život

    Jordan B. Peterson 12 pravila za život

    168,00 kn detaljno
    3
  4. Hrvoje Klasić  - Bijelo na crno: lekcije iz prošlosti za budućnost

    Hrvoje Klasić Bijelo na crno: lekcije iz prošlosti za budućnost

    129 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Michelle Obama - Moja priča

    Michelle Obama Moja priča

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    5
  6. Tihomir Dujmović - Regija kao Treća Jugoslavija

    Tihomir Dujmović Regija kao Treća Jugoslavija

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    6
  7. Manfred Spitzer - Digitalna demencija

    Manfred Spitzer Digitalna demencija

    139 kn kn 125,10 kn detaljno
    7
  8. Ivan Sršen,Antonija Radić - Halo Bing

    Ivan Sršen,Antonija Radić Halo Bing

    59,90 kn detaljno
    8
  9. Thomas Erikson - Okruženi idiotima

    Thomas Erikson Okruženi idiotima

    129,00 kn detaljno
    9
  10. Dr. Kenan Crnkić  - NADŽIVJETI ŽIVOT

    Dr. Kenan Crnkić NADŽIVJETI ŽIVOT

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    10

Nataša Renko Strategije marketinga, 2009

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-079-1
  • UDK: 658.8
  • Biblioteka: Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
  • Izdavač: Naklada Ljevak
  • Godina: 2009.
  • Uvez: tvrdi
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 451
  • Format: 21,00 x 26,60 cm
Cijena: 299,00 kn
Cijena s popustom: 29,00 kn
Vaša ušteda 270,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)
Svi ljudi mogu vidjeti taktike kojima pobjeđujemo,
Ali nitko ne može vidjeti strategiju iz koje je pobjeda nastala.
    Sun Tzu, Umijeće ratovanja, 2500 godina prije Krista

 

Knjiga Strategije marketinga na suvremen i praktičan način prezentira pristup izgradnji strategije marketinga koji uključuje mnogobrojne vrste analiza te planiranje i uvođenje strategije marketinga u poduzeće. U fokusu je kreativni proces uvođenja i primjene marketinškog koncepta u razvijanju i izgradnji strategije marketinga za 21. stoljeće.

Prvi cilj knjige je stvoriti okvir odnosno plan za razvijanje strategije marketinga, drugi je pomoći pri odluci za određenu strategiju marketinga kojom će poduzeće ostvariti svoje ciljeve i postići konkurentsku prednost, a treći je ostvariti dugoročne uspješne odnose s potrošačima na osnovu izabrane odgovarajuće strategije marketinga.

Osnovna svrha ove knjige je opisati sve aktivnosti i procese koji su neophodni za razvoj strateškog marketinškog plana, kao što su unutarnje analize snaga i slabosti poduzeća, zatim vanjske analize povoljnih tržišnih prilika i prijetnji (SWOT) te izbor najbolje odnosno one strategije marketinga koja je poduzeću najprikladnija iza čega slijedi uvođenje, vrednovanje i kontrola svih marketinških aktivnosti i strategija koje je poduzeće primijenilo. Ova knjiga osnova je za razvoj strategija marketinga jer pruža strukturu i alate koji ove procese čine efikasnima.

Treba naglasiti da se uspješni strateški marketinški planovi i odgovarajuće strategije marketinga razvijaju u skladu s postavljenim ciljevima i misijom poduzeća.

Da bi se objektivno ilustrirale teorijske postavke, u knjizi su prikazani slučajevi iz poslovne prakse, uglavnom iz hrvatske, a manjim dijelom iz inozemne poslovne prakse izbjegavajući pritom apstraktna teorijska tumačenja, nastojeći uravnotežiti suvremena teorijska znanja i stvarna praktična znanja iz poslovne prakse. Mnogi od direktora i vlasnika najvećih hrvatskih poduzeća kroz osobne intervjue dodatno su obogatili ovu knjigu svojim mišljenjima i stavovima u pogledu strateškog razvoja njihovih poduzeća i industrija odnosno tržišta na kojima djeluju.