Top liste

Književnost
  1. Jo Nesbo - Nož

    Jo Nesbo Nož

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    1
  2. Maša Kolanović - Poštovani kukci i druge jezive priče

    Maša Kolanović Poštovani kukci i druge jezive priče

    89,00 kn 80,10 kn detaljno
    2
  3. Damir Karakaš - Proslava

    Damir Karakaš Proslava

    120,00 kn 108,00 kn detaljno
    3
  4. Isabel Allende - Japanski ljubavnik

    Isabel Allende Japanski ljubavnik

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Afonso Cruz - Cvijeće T.U.

    Afonso Cruz Cvijeće T.U.

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    5
  6. Dubravka Ugrešić  - Doba kože

    Dubravka Ugrešić Doba kože

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    6
  7. Miro Gavran - PRIČE O SAMOĆI

    Miro Gavran PRIČE O SAMOĆI

    99,00 kn detaljno
    7
  8. Dario Fo  - Kristina Švedska

    Dario Fo Kristina Švedska

    119 kn 107,10 kn detaljno
    8
  9. Amos Oz - Priča o ljubavi i tmini

    Amos Oz Priča o ljubavi i tmini

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    9
  10. Robert Galbraith - SMRTONOSNO BIJELO

    Robert Galbraith SMRTONOSNO BIJELO

    129,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Michelle Obama - Moja priča

    Michelle Obama Moja priča

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    1
  2. Hrvoje Klasić  - Bijelo na crno: lekcije iz prošlosti za budućnost

    Hrvoje Klasić Bijelo na crno: lekcije iz prošlosti za budućnost

    129 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Mate Granić - Diplomatska oluja

    Mate Granić Diplomatska oluja

    99,90 kn 89,91 kn detaljno
    3
  4. Manfred Spitzer - Digitalna demencija

    Manfred Spitzer Digitalna demencija

    139 kn kn 125,10 kn detaljno
    4
  5.  - Krešimir Ćosić

    Krešimir Ćosić

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Thomas Erikson - Okruženi idiotima

    Thomas Erikson Okruženi idiotima

    129,00 kn detaljno
    6
  7. Dinesh D’Souza - VELIKA LAŽ

    Dinesh D’Souza VELIKA LAŽ

    160,00 kn 144,00 kn detaljno
    7
  8. Max Bergholz - Nasilje kao generativna sila

    Max Bergholz Nasilje kao generativna sila

    140,00 kn 126,00 kn detaljno
    8
  9. Jordan B. Peterson - 12 pravila za život

    Jordan B. Peterson 12 pravila za život

    168,00 kn detaljno
    9
  10. Dion Leonard  - U potrazi za Gobi

    Dion Leonard U potrazi za Gobi

    129,00 kn detaljno
    10
Irena Lukšić - Idoli i barabe

Irena Lukšić Idoli i barabe

Svi smo mi netko drugi

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-296-083-9
  • UDK: Veza821.163.42-4
  • Biblioteka: Na tragu klasika
  • Izdavač: Disput
  • Godina: 2014.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 176
  • Format: 12,5x20 cm
Cijena: 100,00 kn
Cijena s popustom: 90,00 kn
Vaša ušteda 10,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Idoli i barabe poveći su ogled o slavnim osobama u djelima iz biblioteke Na tragu klasika. U knjizi je riječ o povezanosti znamenitih osoba s odabranim naslovima u tom našem nakladničkom nizu.

Celebrityji običnom životu pridaju naročit smisao. Oni ga dižu u nebo, do simbola, do znaka. Do obećanja zagrobne sreće. Do vječnosti. Oni obične stvari uzimaju nama da bi ih vratili preobražene i oplemenjene, ali i dalje prepoznatljive. Jer celebrityji su bića koja ne postoje u stvarnom životu, nego u mašti čitatelja, gledatelja i slušatelja. Oni su onaj famozni «faktor x» o kojemu govore teoretičari estetske komunikacije, ono čudo koje u čitateljevoj glavi poprimi posve nadnaravna svojstva. Fenomen celebrityja je trenutak kad zablistaju obične poderane čarape na nekome čiji je otac pjevač grupe The Rolling Stones ili na pozornici, kad usred spektakularnog nastupa padne pjevačica sa svetačkim umjetničkim imenom. Zaboga, Madonna, pala je Madonna! Kao da se srušila cijela civilizacija novijega vremena! Od toga zatitraju milijuni duša i tijela.

Struktura Idola i baraba pomalo je neobična, sastavljena je od raznorodnih fragmenata, kratkih eseja, stručnih članaka, leksikografskih shema, crtica, anketa, dnevničkih bilježaka i rang-lista. Autoričine nakane nisu bile samo ludičke, na tragu avangardnih eksperimenata iz prošloga stoljeća, nego ponajprije usmjerene prema novim žanrovima, novim tehnologijama i novim načinima gledanja stvarnosti u kojoj postojimo ili možda više ne postojimo.