Top liste

Književnost
  1. Jo Nesbo - Nož

    Jo Nesbo Nož

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    1
  2. Maša Kolanović - Poštovani kukci i druge jezive priče

    Maša Kolanović Poštovani kukci i druge jezive priče

    89,00 kn 80,10 kn detaljno
    2
  3. Damir Karakaš - Proslava

    Damir Karakaš Proslava

    120,00 kn 108,00 kn detaljno
    3
  4. Isabel Allende - Japanski ljubavnik

    Isabel Allende Japanski ljubavnik

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Afonso Cruz - Cvijeće T.U.

    Afonso Cruz Cvijeće T.U.

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    5
  6. Dubravka Ugrešić  - Doba kože

    Dubravka Ugrešić Doba kože

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    6
  7. Miro Gavran - PRIČE O SAMOĆI

    Miro Gavran PRIČE O SAMOĆI

    99,00 kn detaljno
    7
  8. Dario Fo  - Kristina Švedska

    Dario Fo Kristina Švedska

    119 kn 107,10 kn detaljno
    8
  9. Amos Oz - Priča o ljubavi i tmini

    Amos Oz Priča o ljubavi i tmini

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    9
  10. Robert Galbraith - SMRTONOSNO BIJELO

    Robert Galbraith SMRTONOSNO BIJELO

    129,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Michelle Obama - Moja priča

    Michelle Obama Moja priča

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    1
  2. Hrvoje Klasić  - Bijelo na crno: lekcije iz prošlosti za budućnost

    Hrvoje Klasić Bijelo na crno: lekcije iz prošlosti za budućnost

    129 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Mate Granić - Diplomatska oluja

    Mate Granić Diplomatska oluja

    99,90 kn 89,91 kn detaljno
    3
  4. Manfred Spitzer - Digitalna demencija

    Manfred Spitzer Digitalna demencija

    139 kn kn 125,10 kn detaljno
    4
  5.  - Krešimir Ćosić

    Krešimir Ćosić

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Thomas Erikson - Okruženi idiotima

    Thomas Erikson Okruženi idiotima

    129,00 kn detaljno
    6
  7. Dinesh D’Souza - VELIKA LAŽ

    Dinesh D’Souza VELIKA LAŽ

    160,00 kn 144,00 kn detaljno
    7
  8. Max Bergholz - Nasilje kao generativna sila

    Max Bergholz Nasilje kao generativna sila

    140,00 kn 126,00 kn detaljno
    8
  9. Jordan B. Peterson - 12 pravila za život

    Jordan B. Peterson 12 pravila za život

    168,00 kn detaljno
    9
  10. Dion Leonard  - U potrazi za Gobi

    Dion Leonard U potrazi za Gobi

    129,00 kn detaljno
    10

Jagoda Miloloža, Gordana Lukačić Vilinska učilica

Priprema za školu, 5-7 godina

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-303-622-9
  • Izdavač: Naklada Ljevak
  • Godina: 2013.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 112
  • Format: 21 x 29,7 cm
Cijena: 60,00 kn
Cijena s popustom: 54,00 kn
Vaša ušteda 6,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Sve što kažem

znat ću napisati,

sve što je napisano

znat ću pročitati.

 

Svako dijete treba prijeći razvojni put od konkretnog, praktičnog mišljenja ka pojmovnom, apstraktnom mišljenju. Kako je iskustvo preduvjet razumijevanju, poticajna  životna sredina nepresušni je izvor manipulativnih,  opažajno-praktičnih, spoznajnih i adekvatnih  govornih aktivnosti. Spoznajni listići omogućuju djetetu da pokaže stečena  znanja pri rješavanju zadataka, da vježba, usvaja nove  pojmove i jezične izraze, sluša upute i razvija usredotočenost,  te da se osjeća uspješno. Uz to mu daju mogućnost da rješava  jednostavne misaone zadatke i praktično pretoči u pojmovno.

 

ŠTO O OVOME KAŽU STRUČNJACI?

 

Radni listići Vilinska učilica sadržavaju brojne zadatke koji obuhvaćaju širok raspon elemenata spremnosti za školu. Djetetu omogućuju da na zabavan način i kroz bliske teme stječe potrebna znanja i vještine. Ponuđeni su zadatci različitih težina pa počevši učiti od jednostavnijih i obnavljajući već postojeća znanja, dijete ima mogućnost svladavati sve kompleksnije zadatke.

Roditeljima nude uvid u neke od zahtjeva koji se postavljaju pred njihovo dijete. Također im omogućuju aktivno uključivanje u pripremu djeteta za školu – kroz zajedničko rješavanje zadataka i proširivanje naučenog na svakodnevna iskustva u sigurnosti obiteljskog okruženja.

Odgajateljima omogućuju jasan pregled ciljeva koji su važan ishod rješavanja pojedinih zadataka. Dobar su poticaj za nastavak rada na tim ciljevima i njihovo promišljanje kroz aktivnosti u odgojnoj skupini.

Dobrila Zvonimira Paulić, diplomirana psihologinja

 

 

Radni listovi namijenjeni su djeci od 5 godina do polaska u školu. Služe za poučavanje i utvrđivanje funkcija koje se razvijaju u toj dobi djece.

Zadatci su poredani po kriteriju složenosti, od jednostavne do višestruke upute na istom zadatku jednog radnog listića. U radu s djecom na izvršavanju zadataka sudjeluju odgojitelji, roditelji i stručni suradnici vrtića.

Obzirom na složenost, zadatak koji ima više uputa na jednom listiću, može se rješavati u 2 do 3 dana kako ne bi prešli mogućnosti i koncentraciju djeteta.

Zadatci s više uputa za rješavanje, omogućavaju odgojitelju da se u planiranju rada s djecom za slijedeće dane, oslanja na zadatke u radnim listovima. Ako se prilikom rješavanja zadataka uoči da dijete teže savladava pojedine zadatke, može se planirati igra u funkciji određenih spoznaja koje će djetetu omogućiti da razumije i izvrši zadatak.

Zadatci se temelje na radosnim situacijama u životu djeteta kao što je proslava rođendana, obitelj i njihovi odnosi.

Osmišljeni su tako da pridonose djeci u razvoju onih vještina i oblika razmišljanja, koji su značajni za savladavanje školskih zadataka.

Potiču savladavanje vještina opažanja i koncentracije, te motivaciju da završe rad. Uočavaju kvantitativne odnose (količinskih odnosa i brojeva), razvijaju logično razmišljanje i zaključivanje. Usvajaju prepoznavanje osnovnih geometrijskih likova uz mogućnost da u realnim stvarima i građevinama u njegovom okruženju pronalaze i prepoznaju takve likove. Savladavaju grafomotoričke sposobnosti da ih što točnije i uredno crtaju.

Kroz savladavanje likova, lakše usvajaju prepoznavanje slova, a zatim i njihovih prostornih

odnosa i redoslijeda u riječima, što je preduvjet usvajanja pisanja i čitanja. Osim nabrojenog, u radnim listovima se ističu odnosi kao što je između i do (jedan do drugog, od početka do kraja), prvi-zadnji, prvi-treći i sl., a svakako su zastupljeni i odnosi lijevodesno, gore-dolje, ispred-iza.

Također pridonose prepoznavanju dijelova koji zajedno sastavljeni čine jedan novi zadani lik, te uočavanje logičkog slijeda nacrtanih likova.

Utvrđuju prepoznavanje i imenovanje boja, bojanje po uputama i bojanje u odnosu na realitet.

Zadat ci su primjereni i u svladavanju apstraktnih pojmova.

Svakako da takav oblik rada razvija interes za školu.

 

Vlatka Jantolek, prof. – stručni suradnik logoped