Top liste

Književnost
  1. Damir Karakaš - Proslava

    Damir Karakaš Proslava

    120,00 kn 108,00 kn detaljno
    1
  2. Miro Gavran - PRIČE O SAMOĆI

    Miro Gavran PRIČE O SAMOĆI

    99,00 kn detaljno
    2
  3. Lisa Genova - Još uvijek Alice

    Lisa Genova Još uvijek Alice

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    3
  4. Jurica Pavičić - Knjiga o jugu

    Jurica Pavičić Knjiga o jugu

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    4
  5. Dario Fo  - Kristina Švedska

    Dario Fo Kristina Švedska

    119 kn 107,10 kn detaljno
    5
  6. Tisja Kljaković Braić - U malu je uša đava

    Tisja Kljaković Braić U malu je uša đava

    79,00 kn 71,10 kn detaljno
    6
  7. Lars Kepler - Lovac na zečeve

    Lars Kepler Lovac na zečeve

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    7
  8. Fredrik Backman - Čovjek zvan Ove

    Fredrik Backman Čovjek zvan Ove

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    8
  9. Lisa Genova - Svaka nota odsvirana

    Lisa Genova Svaka nota odsvirana

    129 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Karl Ove Knausgård - Proljeće

    Karl Ove Knausgård Proljeće

    130,00 kn 117,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Robert Torre - Ima li života prije smrti?

    Robert Torre Ima li života prije smrti?

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    1
  2. Tihomir Dujmović - Regija kao Treća Jugoslavija

    Tihomir Dujmović Regija kao Treća Jugoslavija

    199,00 kn 179,10 kn detaljno
    2
  3. Jordan B. Peterson - 12 pravila za život

    Jordan B. Peterson 12 pravila za život

    168,00 kn detaljno
    3
  4. Hrvoje Klasić  - Bijelo na crno: lekcije iz prošlosti za budućnost

    Hrvoje Klasić Bijelo na crno: lekcije iz prošlosti za budućnost

    129 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Thomas Erikson - Okruženi idiotima

    Thomas Erikson Okruženi idiotima

    129,00 kn detaljno
    5
  6. Mate Granić - Diplomatska oluja

    Mate Granić Diplomatska oluja

    99,90 kn 89,91 kn detaljno
    6
  7. Eric Kurlander - Hitlerova čudovišta

    Eric Kurlander Hitlerova čudovišta

    219 kn 197,10 kn detaljno
    7
  8. Manfred Spitzer - Digitalna demencija

    Manfred Spitzer Digitalna demencija

    139 kn kn 125,10 kn detaljno
    8
  9. Max Bergholz - Nasilje kao generativna sila

    Max Bergholz Nasilje kao generativna sila

    140,00 kn 126,00 kn detaljno
    9
  10. Željko Rohatinski - Kriza u Hrvatskoj

    Željko Rohatinski Kriza u Hrvatskoj

    139 kn 125,10 kn detaljno
    10
Marin Blažević - Izboren poraz

Marin Blažević Izboren poraz

Novo kazalište u hrvatskome glumištu od Gavelle do...

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-260-158-9
  • Izdavač: Disput
  • Godina: 2012.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 352
  • Format: 16 x 20 cm
Cijena: 120.00 kn
Cijena s popustom: 108,00 kn
Vaša ušteda 12,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

 

Pretpostavka o neuspjehu imenovanja kao da je generirala i osnovnu vodilju Blaževićeve studije o "izborenom porazu", o kazalištu i teoriji udaljenima od reklamnog, financijskog, pa i akademskog uspjeha: teškoća da se pripitomi i omeđi polje izvedbe "novog kazališta" – kako u doslovnom, fizičkom, tako i u diskurzivnom smislu – ishodi prema ovome autoru iz njegove nasušne rizičnosti, koja je nesvodiva na uhodane predodžbe o, primjerice, njegovoj "antitekstualnoj", "anti-mimetičnoj" ili pak "anti-dramskoj" gesti, jer je bliža ambicioznim zahvatima kulturne, političke, osjetilne i pojmovne revolucije, koja dakako uvijek neizbježno jede svoju djecu, ali i čija se djeca uvijek iznovice rađaju, i uvijek ponovno postavljaju problematično pitanje vlastite genealogije, pa stoga i teorijsku refleksiju nagone na neprekidno "izmicanje temelja, uzdrmavanje konstrukcija, rastvaranje fikcija, izazivanja frakcija". Unikatnost Blaževićeva doprinosa međutim u tome je što u tu zahuktalu raspravu posve ravnopravno uvodi (...) prije svega Gavellinu misao, bez ustezanja ističući njegov zagovor dvaju polova s kojima se hrvatska teatrologija sporadično sučeljavala – s jedne strane glumčeva organskog izazova, s druge strane teorijskog rada na konceptualizaciji ključne spone što je glumac ostvaruje s gledateljem, šanse u kojoj se za Gavellu doslovce rađa ne samo mogućnost nove vitalnosti, nove spoznaje, nego i nove socijalne etike.
iz recenzije Lade Čale Feldman
 
Riječ je o vrijednoj znanstvenoj knjizi namijenjenoj teatrolozima, dramatolozima, teoretičarima izvedbenog fenomena i medija, kulturolozima koji se bave razmeđem kazališne i društvene izvedbe. (...) Blaževićeva knjiga obraća se i praktičarima kazališta koji, suočeni s problemima nastalim u tijeku istraživanja u praksi, žele praktično-dramaturške, izvedbene i režijske probleme s kojima su se suočili u radu, izoštriti u plodnome dijalogu ili raspri s provokativnim izvedbeno-teorijskim diskursom kakvoga afirmira knjiga.
iz recenzije Sibile PetlevskiPretpostavka o neuspjehu imenovanja kao da je generirala i osnovnu vodilju Blaževićeve studije o "izborenom porazu", o kazalištu i teoriji udaljenima od reklamnog, financijskog, pa i akademskog uspjeha: teškoća da se pripitomi i omeđi polje izvedbe "novog kazališta" – kako u doslovnom, fizičkom, tako i u diskurzivnom smislu – ishodi prema ovome autoru iz njegove nasušne rizičnosti, koja je nesvodiva na uhodane predodžbe o, primjerice, njegovoj "antitekstualnoj", "anti-mimetičnoj" ili pak "anti-dramskoj" gesti, jer je bliža ambicioznim zahvatima kulturne, političke, osjetilne i pojmovne revolucije, koja dakako uvijek neizbježno jede svoju djecu, ali i čija se djeca uvijek iznovice rađaju, i uvijek ponovno postavljaju problematično pitanje vlastite genealogije, pa stoga i teorijsku refleksiju nagone na neprekidno "izmicanje temelja, uzdrmavanje konstrukcija, rastvaranje fikcija, izazivanja frakcija". Unikatnost Blaževićeva doprinosa međutim u tome je što u tu zahuktalu raspravu posve ravnopravno uvodi (...) prije svega Gavellinu misao, bez ustezanja ističući njegov zagovor dvaju polova s kojima se hrvatska teatrologija sporadično sučeljavala – s jedne strane glumčeva organskog izazova, s druge strane teorijskog rada na konceptualizaciji ključne spone što je glumac ostvaruje s gledateljem, šanse u kojoj se za Gavellu doslovce rađa ne samo mogućnost nove vitalnosti, nove spoznaje, nego i nove socijalne etike.
Pretpostavka o neuspjehu imenovanja kao da je generirala i osnovnu vodilju Blaževićeve studije o "izborenom porazu", o kazalištu i teoriji udaljenima od reklamnog, financijskog, pa i akademskog uspjeha: teškoća da se pripitomi i omeđi polje izvedbe "novog kazališta" – kako u doslovnom, fizičkom, tako i u diskurzivnom smislu – ishodi prema ovome autoru iz njegove nasušne rizičnosti, koja je nesvodiva na uhodane predodžbe o, primjerice, njegovoj "antitekstualnoj", "anti-mimetičnoj" ili pak "anti-dramskoj" gesti, jer je bliža ambicioznim zahvatima kulturne, političke, osjetilne i pojmovne revolucije, koja dakako uvijek neizbježno jede svoju djecu, ali i čija se djeca uvijek iznovice rađaju, i uvijek ponovno postavljaju problematično pitanje vlastite genealogije, pa stoga i teorijsku refleksiju nagone na neprekidno "izmicanje temelja, uzdrmavanje konstrukcija, rastvaranje fikcija, izazivanja frakcija". Unikatnost Blaževićeva doprinosa međutim u tome je što u tu zahuktalu raspravu posve ravnopravno uvodi (...) prije svega Gavellinu misao, bez ustezanja ističući njegov zagovor dvaju polova s kojima se hrvatska teatrologija sporadično sučeljavala – s jedne strane glumčeva organskog izazova, s druge strane teorijskog rada na konceptualizaciji ključne spone što je glumac ostvaruje s gledateljem, šanse u kojoj se za Gavellu doslovce rađa ne samo mogućnost nove vitalnosti, nove spoznaje, nego i nove socijalne etike.
 
iz recenzije Lade Čale Feldman
 
Riječ je o vrijednoj znanstvenoj knjizi namijenjenoj teatrolozima, dramatolozima, teoretičarima izvedbenog fenomena i medija, kulturolozima koji se bave razmeđem kazališne i društvene izvedbe. (...) Blaževićeva knjiga obraća se i praktičarima kazališta koji, suočeni s problemima nastalim u tijeku istraživanja u praksi, žele praktično-dramaturške, izvedbene i režijske probleme s kojima su se suočili u radu, izoštriti u plodnome dijalogu ili raspri s provokativnim izvedbeno-teorijskim diskursom kakvoga afirmira knjiga.
 
iz recenzije Sibile Petlevski