Top liste

Književnost
  1. Jurica Pavičić - Knjiga o jugu

    Jurica Pavičić Knjiga o jugu

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    1
  2. Elena Ferrante - Priča o izgubljenoj djevojčici

    Elena Ferrante Priča o izgubljenoj djevojčici

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Dario Fo  - Kristina Švedska

    Dario Fo Kristina Švedska

    119 kn 107,10 kn detaljno
    3
  4. Slavenka Drakulić  - Nevidljiva žena i druge priče

    Slavenka Drakulić Nevidljiva žena i druge priče

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    4
  5. Kristian Novak - Ciganin, ali najljepši

    Kristian Novak Ciganin, ali najljepši

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    5
  6. Jo Nesbø - Macbeth

    Jo Nesbø Macbeth

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    6
  7. Mark Sullivan - Pod grimiznim nebom

    Mark Sullivan Pod grimiznim nebom

    139 kn 125,10 kn detaljno
    7
  8. Pavao Pavličić - POHVALA STAROSTI

    Pavao Pavličić POHVALA STAROSTI

    99,00 kn detaljno
    8
  9. Harper Lee - Ubiti pticu rugalicu

    Harper Lee Ubiti pticu rugalicu

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    9
  10. Federico Axat - Posljednja šansa

    Federico Axat Posljednja šansa

    119,00 kn 107,10 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Robert Torre - Ima li života prije smrti?

    Robert Torre Ima li života prije smrti?

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    1
  2. Jordan B. Peterson - 12 pravila za život

    Jordan B. Peterson 12 pravila za život

    168,00 kn detaljno
    2
  3. Igor Rudan - Zao zrak

    Igor Rudan Zao zrak

    139 kn kn 125,10 kn detaljno
    3
  4. Manfred Spitzer - Digitalna demencija

    Manfred Spitzer Digitalna demencija

    139 kn kn 125,10 kn detaljno
    4
  5. Thomas Erikson - Okruženi idiotima

    Thomas Erikson Okruženi idiotima

    129,00 kn detaljno
    5
  6. Martin Previšić - Povijest Golog otoka

    Martin Previšić Povijest Golog otoka

    249,00 kn 224,10 kn detaljno
    6
  7. Marina Abramović - PROLAZIM KROZ ZIDOVE

    Marina Abramović PROLAZIM KROZ ZIDOVE

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    7
  8. Yual Noah Harari - 21 lekcija za 21. stoljeće

    Yual Noah Harari 21 lekcija za 21. stoljeće

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    8
  9. Jessica Joelle Alexander,Iben Dissing Sandahl - Danski odgoj djece

    Jessica Joelle Alexander,Iben Dissing Sandahl Danski odgoj djece

    99,00 kn 89,10 kn detaljno
    9
  10. Mark Manson - Profinjeno umijeće stava j**e mi se

    Mark Manson Profinjeno umijeće stava j**e mi se

    109,00 kn 98,10 kn detaljno
    10
Petar Jandrić, Damir Boras - Kritičko e-obrazovanje

Petar Jandrić, Damir Boras Kritičko e-obrazovanje

Borba za moć i značenje u umreženom društvu

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-7048-18-1
  • Izdavač: Dominović
  • Godina: 2012.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 215
Cijena: 100,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Praksa e-obrazovanja vrvi odlukama koje je ponekad teško donijeti. Trebamo li koristiti licencirani softver ili softver otvorenoga koda? Kako organizirati nastavu izvan učionice? Kako nastavne sadržaje približiti polaznicima? Kako osigurati institucionalnu podršku eobrazovanju? Učiti možemo iz brojnih svjetskih i domaćih primjera, ali svaki je obrazovni proces snažno ukorijenjen u kontekst, pa rješenja koja odgovaraju susjedu često nije moguće doslovno preuzeti. Želi li se raditi sustavno, e-obrazovanje je nužno sagledati na apstraktnijoj teorijskoj razini koja će nas pripremiti na informirano donošenje odluka u različitim kontekstima. Ova knjiga posjeduje tri različite namjene. Njen se sadržaj temelji na izvornom znanstvenom istraživanju i u tom je smislu namijenjena svima koji prate najnovija postignuća u području e-obrazovanja. Pisana na stupnju apstrakcije koji osigurava podlogu za informirano donošenje odluka u e-obrazovanju, knjiga je namijenjena praktičarima e-obrazovanja: nastavnicima, administratorima i upraviteljima obrazovnih institucija. Struktura poglavlja i stil prezentacije prilagođeni su za uporabu u nastavi, što knjigu čini pogodnom za korištenje u izvođenju kolegija iz područja e-obrazovanja na visokoškolskim institucijama. Kao što jedna lasta ne čini proljeće, tako ni jedna knjiga ne može obuhvatiti sva postignuća na nekom području. Dodatno, izložena znanstvena postignuća nedvojbeno su pod snažnim utjecajem iskustva njihovih autora. Iz tih razloga pozivamo čitatelje da dodatno prouče izvore na kojima se temelji naš rad kako bi mogli donijeti vlastite zaključke i/ili više naučiti o tematici koja ih zanima. Manji dijelovi knjige već su objavljeni u stručnim i znanstvenim časopisima i izloženi na znanstvenim skupovima. Poglavlja Informacijske i komunikacijske tehnologije koje podržavaju suživot i Tehnologije za kritičko e-obrazovanje nadovezuju se na zaključke objavljene u članku In and Against Radical Monopoly: Critical Education and Information and Communication Technologies, u časopisu Prob10 lems of Education in the 21st Century. Nekoliko početnih stranica poglavlja Obrazovanje i globalizacija slijedi uvodni dio članka Od obrazovanja do McObrazovanja i nazad: tehnologije, profit i obrazovna struka, objavljena u časopisu Edupoint. Dio poglavlja Dualni difuzionističko-evolucionistički model razvoja e-obrazovanja bit će prevedeno i objavljeno kao natuknica The diffusionist model of elearning development u The Encyclopaedia of Philosophy of Education. Nekoliko stranica iz poglavlja Digitalna razdjelnica izloženo je na 16. međunarodnoj konferenciji Information Technology and Journalism na Interuniverzitetskom centru u Dubrovniku u predavanju The Digital Divide and Media Literacy: a Critical Approach. Za kraj, poglavlja Kritička metodologija istraživanja e-obrazovanja i Kritička teorija e-obrazovanja s manjim su varijacijama predstavljena na International Conference on Critical Education na Sveučilištu u Ateni u predavanju What is (critical) e-learning? A conceptual analysis. Prenošenjem manje količine već objavljenih materijala željeli smo postići dva osnovna cilja. Jedan je cjelovitost izloženih sadržaja kako bi se ciljana publika proširila od znanstvenih krugova prema praktičarima e-obrazovanja i studentima, odnosno nastavnicima. Drugi je povećati dostupnost sadržaja osobama koje slabije vladaju engleskim jezikom, na kojem je objavljena glavnina izvornih članaka. Iskreno se nadamo da smo barem djelimično uspjeli u našim namjerama i da će ova knjiga poslužiti kao poligon za razvoj novih teorijskih spoznaja i praktičnih postignuća.