Top liste

Književnost
  1. Jo Nesbo - Nož

    Jo Nesbo Nož

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    1
  2. Maša Kolanović - Poštovani kukci i druge jezive priče

    Maša Kolanović Poštovani kukci i druge jezive priče

    89,00 kn 80,10 kn detaljno
    2
  3. Damir Karakaš - Proslava

    Damir Karakaš Proslava

    120,00 kn 108,00 kn detaljno
    3
  4. Isabel Allende - Japanski ljubavnik

    Isabel Allende Japanski ljubavnik

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    4
  5. Afonso Cruz - Cvijeće T.U.

    Afonso Cruz Cvijeće T.U.

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    5
  6. Dubravka Ugrešić  - Doba kože

    Dubravka Ugrešić Doba kože

    139,00 kn 125,10 kn detaljno
    6
  7. Miro Gavran - PRIČE O SAMOĆI

    Miro Gavran PRIČE O SAMOĆI

    99,00 kn detaljno
    7
  8. Dario Fo  - Kristina Švedska

    Dario Fo Kristina Švedska

    119 kn 107,10 kn detaljno
    8
  9. Amos Oz - Priča o ljubavi i tmini

    Amos Oz Priča o ljubavi i tmini

    149,00 kn 134,10 kn detaljno
    9
  10. Robert Galbraith - SMRTONOSNO BIJELO

    Robert Galbraith SMRTONOSNO BIJELO

    129,00 kn detaljno
    10
Publicistika
  1. Michelle Obama - Moja priča

    Michelle Obama Moja priča

    159,00 kn 143,10 kn detaljno
    1
  2. Hrvoje Klasić  - Bijelo na crno: lekcije iz prošlosti za budućnost

    Hrvoje Klasić Bijelo na crno: lekcije iz prošlosti za budućnost

    129 kn 116,10 kn detaljno
    2
  3. Mate Granić - Diplomatska oluja

    Mate Granić Diplomatska oluja

    99,90 kn 89,91 kn detaljno
    3
  4. Manfred Spitzer - Digitalna demencija

    Manfred Spitzer Digitalna demencija

    139 kn kn 125,10 kn detaljno
    4
  5.  - Krešimir Ćosić

    Krešimir Ćosić

    129,00 kn 116,10 kn detaljno
    5
  6. Thomas Erikson - Okruženi idiotima

    Thomas Erikson Okruženi idiotima

    129,00 kn detaljno
    6
  7. Dinesh D’Souza - VELIKA LAŽ

    Dinesh D’Souza VELIKA LAŽ

    160,00 kn 144,00 kn detaljno
    7
  8. Max Bergholz - Nasilje kao generativna sila

    Max Bergholz Nasilje kao generativna sila

    140,00 kn 126,00 kn detaljno
    8
  9. Jordan B. Peterson - 12 pravila za život

    Jordan B. Peterson 12 pravila za život

    168,00 kn detaljno
    9
  10. Dion Leonard  - U potrazi za Gobi

    Dion Leonard U potrazi za Gobi

    129,00 kn detaljno
    10
Lovorka Galetić  - Organizacija velikih poduzeća

Lovorka Galetić Organizacija velikih poduzeća

Ocjena čitatelja
  • ISBN: 978-953-6895-45-8
  • Izdavač: Sinergija
  • Godina: 2011.
  • Uvez: meki
  • Jezik: hrvatski
  • Broj stranica: 595
Cijena: 289,00 kn
Cijena s popustom: 150,00 kn
Vaša ušteda 139,00 kn
Dodaj u listu želja Dodaj u košaricu
Napiši komentar
Ocjena: (-)
Broj komentara: (0)

Ova je knjiga nastala kao rezultat istraživanja provedenog u okviru znanstvenog projekta Organizacija kao izvor konkurentske prednosti hrvatskih poduzeća, sastavnog dijela znanstvenog programa Konkurentnost hrvatskih poduzeća Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa.

Poznato je da su primjerena organizacijska rješenja danas jedan od osnovnih preduvjeta ostvarivanja konkurentske prednosti. Zato treba dobro poznavati odnos organizacijskog dizajna i efektivnosti, čimbenike koji utječu na oblikovanje organizacijske strukture, načela organizacije, vertikalnu i hori-zontalnu diferencijaciju, tradicionalne i suvremene organizacijske strukture, organizacijske promjene, kulturu i sukobe, društvenu odgovornost poduzeća i integracijske procese. U želji da povežemo teoriju i praksu, ovi su aspekti organizacije, kao i brojni drugi, u svakom poglavlju najprije obrađeni teorijski, a na kraju svakog poglavlja je dat prikaz stanja u hrvatskim poduzećima.
Iako knjiga nosi naziv Organizacija velikih poduzeća, svi su osnovni aspekti i problemi organizacije obrađeni općenito, s time da se posebna pažnja posvećuje velikim poduzećima i njihovoj usporedbi s malim i srednjim poduzećima. To je pogotovo vidljivo na kraju svakog poglavlja gdje se analizira praksa hrvatskih poduzeća. Neki su dijelovi knjige, međutim, iznimno važni upravo za velika poduzeća, primjerice, dizajniranje organizacije u međunarodnoj okolini i korporativno upravljanje.
Knjiga je namijenjena studentima i menadžerima, ali i svima zainteresiranima za bolje upoznavanje organizacijskih aspekata poduzeća. Studentima nudi mogućnost da dublje rasvijetle pojedine dijelove organizacijske teorije koja ih zanima, ali i da vide kako se ona ostvaruje u praktičnom životu, u hrvat¬skim poduzećima. Menadžeri, stručnjaci i poslovni ljudi će, čitajući ovu knjigu, doći do brojnih novih spoznaja, koje će im pomoći da brže identificiraju organizacijske probleme koji se javljaju u njihovu okruženju, te da ih lakše i uspješnije riješe. Organizacija, međutim, utječe na sve nas na tako mnogo različitih načina da ne bismo smjeli prepustiti samo menadžerima i stručnjacima odluke o tome kako nešto organizirati, mijenjati i unapređivati. Postoje različiti alternativni načini organiziranja radi zadovoljavanja određenih zahtjeva u kojima svaki pojedinac može participirati ako ima dovoljno organizacijskih znanja.
U pisanju ove knjige sudjelovalo je trinaest autora. Iako je svatko na početku dobio svoj zadatak, proces pisanja je zahtijevao toliko međusobnog dogovaranja, komuniciranja i prilagođavanja da je ova knjiga zapravo rezultat pravoga timskog rada, a to je vidljivo i po tome što su neka od četrnaest poglavlja napisala dva ili čak tri autora.
Ovom prigodom zahvaljujem svima koji su pomogli da ova knjiga ugleda svjetlo dana, a posebno recenzentima koji su svojim sugestijama i prijedlozima pridonijeli kvaliteti knjige. Također zahvaljujemo našim obiteljima koje su nas hrabrile i podržavale tijekom cijelog vremena pisanja ove knjige.