.

.

Učim i veselim se

Učim i veselim se

Didaktički materijali za poticanje kognitivnog, socijalnog i emocionalnog razvoja učenika u dobi od 6 do 10 godina
Cijena: 13,14 EUR
Količina
Broj nagradnih bodova koje ćete ostvariti kupnjom jednog proizvoda: 1.

Priručnik Učim i veselim se donosi didaktičke materijale za individualni rad stručnog suradnika pedagoga s učenikom. Cilj je ovih didaktičkih materijala učenicima u individualnom radu pobuditi znatiželju prema učenju, zadovoljstvo i pristup učenju kao izvoru osobnog rasta i razvoja potičući zadovoljstvo i veselje učenjem.

Priručnik se sastoji od radnih listova koji sadrže pismene i usmene zadatke koji pomažu pedagogu u dijagnosticiranju nekoliko vrsta teškoća u učenika (teškoće čitanja, pisanja, računanja, poteškoće koncentracije i emocionalne teškoće), ali istovremeno pomažu i potiču učenikov kognitivni i socijalni razvoj. Priručnik je sastavni dio „Metodike individualnog rada s učenicima“ koja teoretski razrađuje metode i postupke u individualnom radu s učenicima, dok ovaj priručnik donosi konkretne radne zadatke. Priručnikom se mogu koristiti i učitelji u razrednoj nastavi i roditelji u radu s djetetom kod kuće.

 

U Priručniku autorica nam donosi niz primjera i radnih materijala koji će svakom pedagogu, ali i drugim stručnim suradnicima, pomoći u individualnom radu s učenicima. Priručnik nam daje stručne i praktične smjernice za rad, ali također ostavlja dovoljno prostora svakom pedagogu za širenje, nadopunjavanje i prilagođavanje metoda, oblika rada i didaktičkog materijala konkretnoj pedagoškoj situaciji. Ovakav priručnik značajno doprinosi podizanju kvalitete rada stručnih suradnika pedagoga. Svi oni koji će se koristiti smjernicama i idejama iz ovog priručnika značajno će utjecati na kvalitetniji individualni rad s učenicima.

—     Sonja Geci, dipl. pedagog

 

Priručnik je namijenjen stručnim suradnicima pedagozima u individualnom radu s djecom s nekom vrstom teškoće koja se ogleda u čitanju, grafomotorici tj. pisanju, računanju te poteškoćama koncentracije i emocionalnim poteškoćama. Priručnik oduševljava već na prvi pogled jer su na jednom mjestu prikupljeni svi radni listići i mnogo primjera koji se mogu koristiti u radu. To je jedinstveni priručnik koji na jednom mjestu objedinjuje raznovrsne zadatke koji pomažu učenicima u svladavanju već navedenih teškoća. Priručnik je primjenjiv i za rad učitelja u dopunskoj nastavi, kao i u redovnoj nastavi. Vrijednost ovog priručnika jest ta što pokriva područja četiriju školskih predmeta: Hrvatskog jezika, Matematike, Prirode i društva te Sata razrednog odjela. Kako u pedagoškoj literaturi nedostaju materijali za rad učitelja na Satu razrednog odjela, tim je vrijednost i potreba priručnika još veća. Osim što je namijenjen učiteljima, priručnik mogu koristiti i roditelji u radu s djecom kod kuće što svakako pridonosi kvaliteti uspjeha djeteta. Možemo reći da se uz ovaj priručnik prevenira ili smanjuje školski neuspjeh učenika ukoliko bi se navedeni zadaci kontinuirano koristili tijekom cijele školske godine. Namijenila bih priručnik i logopedima jer im pomaže u govornim i jezičnim vježbama, vježbama pisanja te razvoju grafomotorike.

—     mr. sc. Nataša Možgon Kauzlarić, prof. i dipl.bibl.

 

Učitelji kroz svoje visokoškolsko obrazovanje vrlo malo doznaju o područjima rada stručnih suradnika. Često se ističe njihova važnost u odgojno-obrazovnom procesu i radu škole, no učitelj početnik će vrlo malo znati o dubini i načinima njihova rada. Uz manjak stručne literature u području neposrednog rada pedagoga s učenicima ovaj Priručnik uz razrađenu teoriju donosi i vrlo konkretne korake same organizacije rada s učenicima, kao i izrazito bogat didaktički materijal za rad s učenicima u obliku listića i igara. Listići i varijacije svima poznatih igara mogu osim pedagozima poslužiti i samim učiteljima u radu, bilo na redovnoj ili dopunskoj/dodatnoj nastavi. Ovaj priručnik će svakako postati dijelom obrazovanja budućih pedagoga, no s ciljem boljeg razumijevanja, povezivanja i suradnje s učiteljima potrebno je da ovaj priručnik postane i dijelom obvezne literature za buduće i sadašnje učitelje.

—     dipl. učiteljica Lana Sabolović

 

O AUTORICI

Mr. sc. Jasna Relja pedagoginja je savjetnica zaposlena u OŠ „Đuro Ester“ u Koprivnici. U radu u školi posvećuje veliku brigu promicanju vrijednosti suradnje i razvijanja socijalnih vještina u učenika provodeći projekte poput Medijacije, Malih socijalizacijskih skupina, Za sigurno i poticajno okruženje u školama i sl. Promovirana je u zvanje savjetnice 2007. godine. Devet godina bila je županijska voditeljica za školski preventivni program te je za uspješnu provedbu preventivnih programa dobila priznanje Ministarstva prosvjete i športa 2003. godine. Četiri godine bila je i županijska voditeljica Županijskoga vijeća stručnih suradnika pedagoga. Tada je bila i vanjska suradnica Agencije za odgoj i obrazovanje. U prošlom desetljeću pripada autorima koji su imali najviše objavljenih stručnih članaka u časopisu Napredak. Piše i za časopis Bjelovarski učitelj, Zrno, Dijete – obitelj i škola, Školske novine. Magistrirala je pedagogiju 2011. godine na Filozofskom fakultetu u Zagrebu na temu Roditeljsko vrednovanje odgojne i obrazovne uloge škole. Objavila je priručnike za pedagoge i razrednike: Reci što osjećaš, Metodika individualnog rada s učenicima, Učim i surađujem.

Podaci

Nakladnik
Naklada Ljevak
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
136
UDK
159.94/.95-053.5(035)
Godina izdanja
2016
Dimenzije
21 x 29,7
ISBN
9789533039770