Ponašanje potrošača: 4 izdanje - Ljevak online knjižara

.

.

Ponašanje potrošača - 4. izdanje

Ponašanje potrošača - 4. izdanje

4. izdanje

Cijena: 68,28 EUR
Količina
Broj nagradnih bodova koje ćete ostvariti kupnjom jednog proizvoda: 6.

Udžbenik Ponašanje potrošača djelo je četvorice sveučilišnih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su uspjeli napraviti vjerojatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, i to udžbenik koji je posebno prilagođen europskom poslovnom okružju.

Posebna vrijednost ovog udžbenika je što uspješno povezuje teoriju ponašanja potrošača s stvarnim situacijama iz poslovnog svijeta. Knjiga je i posebno strukturirana; jedinstvena petodijelna „mikro-makro" kružna struktura osigurava multidisciplinarni pristup te najnovije podatke potrebne za razumijevanje ponašanja europskih potrošača. Ovaj udžbenik osim toga zorno pokazuje kako istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u marketinške strategije.

Izvrsno je strukturiran tako da nas korak po korak uvodi u problematiku ponašanja potrošača, a uz to je potkrijepljen nizom vrlo ilustrativnih i aktualnih slučajeva iz poslovne prakse koji uz svako poglavlje jasno ilustriraju primjenu teorija opisanih u knjizi. U svakom poglavlju je pregledni i jasan sažetak najvažnijeg te pitanja i testovi za provjeru znanja tako da studentima olakšava učenje, no istodobno je svakome vrlo zanimljiva za čitanje.

Kratki sadržaj:

I. POTROŠAČI NA TRŽIŠTU
Uvod u ponašanje potrošača
Potrošačko društvo
Obilaženja trgovina, kupovanje i ocjenjivanje


II. KAKO POTROŠAČI VIDE SVIJET I SEBE
Percepcija
Pojam o sebi
Motivacija, vrijednosti i životni stil
 

III. POTROŠAČI KAO DONOSITELJI ODLUKA
Učenje i pamćenje
Stavovi
Individualno odlučivanje
 

IV. EUROPSKI POTROŠAČI I NJIHOVE DRUŠTVENE SKUPINE
Socijalni utjecaj i vodstvo u mišljenju
Strukture europskih obitelji, odlučivanje u kućanstvu i skupine vršnjaka
Dohodak i društvena klasa
 

V. KULTURA I EUROPSKI ŽIVOTNI STILOVI
Kultura i ponašanje potrošača
Procesi kulturnih promjena
Nova vremena, novi potrošači

Podaci

Nakladnik
Naklada Mate
Uvez
Integralni uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
732
Godina izdanja
2015
Dimenzije
21 x 26
ISBN
978-953-246-149-7

Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7.53450 kn