.
.
Knjiga odgovara na relevantna pitanja menadžmenta te omogućuje studentima da svladaju sve bitne probleme s kojima se menadžment suočava, a menadžerima da postanu uspješni i da se mogu nositi sa sve većim izazovima u današnjoj poslovnoj okolini.
Knjiga donosi temeljna znanja o tome što je menadžment, koji su njegovi poslovi i zadatci, kako ih treba obavljati i kako na to utječe okolina u kojoj djeluje. U njoj se najprije objašnjavaju osnovni pojmovi kojima se određuje menadžment, njegovo poimanje, uloga te pristupi i teorije menadžmenta, kao i okolina menadžmenta. Na to se dograđuju, detaljno razrađene, temeljne funkcije menadžmenta imanentne menadžerima na svim razinama menadžmenta i u svim organizacijama. Otuda i univerzalnost fenomena menadžmenta, ali i korisnost knjige, ne samo za studente, nego i za menadžere.
Knjiga je koncipirana kao udžbenik za predmet Osnove menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te je ponajprije namijenjena studentima preddiplomskih i diplomskih studija na ekonomskim, ali i ostalim fakultetima koji u sklopu nastavnih programa izučavaju kolegije s područja menadžmenta. Međutim, s obzirom na opseg, način obradbe građe i prezentiranja problema te cjelovitost te složene problematike, knjiga nadilazi potrebe studenata i može biti dragocjeno štivo svima kojima je menadžment profesija, struka, zvanje ili samo interes.
Podaci
- Nakladnik
- Školska knjiga
- Uvez
- Meki uvez
- Jezik
- hrvatski
- Broj stranica
- 882
- Godina izdanja
- 2008
- Dimenzije
- 20,00 x 25,50