Temelji menadžmenta

.

.

Temelji menadžmenta

Cijena: 55,74 EUR
Količina
Broj nagradnih bodova koje ćete ostvariti kupnjom jednog proizvoda: 5.

Knjiga odgovara na relevantna pitanja menadžmenta te omogućuje studentima da svladaju sve bitne probleme s kojima se menadžment suočava, a menadžerima da postanu uspješni i da se mogu nositi sa sve većim izazovima u današnjoj poslovnoj okolini.

Knjiga donosi temeljna znanja o tome što je menadžment, koji su njegovi poslovi i zadatci, kako ih treba obavljati i kako na to utječe okolina u kojoj djeluje. U njoj se najprije objašnjavaju osnovni pojmovi kojima se određuje menadžment, njegovo poimanje, uloga te pristupi i teorije menadžmenta, kao i okolina menadžmenta. Na to se dograđuju, detaljno razrađene, temeljne funkcije menadžmenta imanentne menadžerima na svim razinama menadžmenta i u svim organizacijama. Otuda i univerzalnost fenomena menadžmenta, ali i korisnost knjige, ne samo za studente, nego i za menadžere.

Knjiga je koncipirana kao udžbenik za predmet Osnove menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te je ponajprije namijenjena studentima preddiplomskih i diplomskih studija na ekonomskim, ali i ostalim fakultetima koji u sklopu nastavnih programa izučavaju kolegije s područja menadžmenta. Međutim, s obzirom na opseg, način obradbe građe i prezentiranja problema te cjelovitost te složene problematike, knjiga nadilazi potrebe studenata i može biti dragocjeno štivo svima kojima je menadžment profesija, struka, zvanje ili samo interes.

Podaci

Nakladnik
Školska knjiga
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
882
Godina izdanja
2008
Dimenzije
20,00 x 25,50