.

.

Sportski menadžment

Sportski menadžment

Cijena: 420,00 HRK
Količina

U vrijeme profesionalizacije sportskog poslovanja te sportskog menadžmenta, ova knjiga je od iznimne važnosti s obzirom da predstavlja savršeni vodič za 21. stoljeće, kako za studente, tako i za iskusne profesionalce. Za razliku od sličnih udžbenika na ovu temu, knjizi autora Beecha i Chadwicka ne nedostaje teorije menadžmenta. Korisna je za sveučilišna predavanja, kao i za one koji se sportskim menadžmentom bave u praksi.

Ova revolucionarna nova knjiga daje menadžerima i budućim menadžerima sportskih organizacija sve potrebne alate. Sportski menadžment je savršen za studente sportskog menadžmenta na studijima menadžmenta u slobodnom vremenu, sportu i poslovanju. Tekstove su pisali vodeći stručnjaci iz akademske zajednice i prakse iz Velike Britanije, Europe i Australije, pa će biti vrlo zanimljiva i stručnjacima koji se već bave sportskim poslovanjem.

Spajanjem teorije i prakse, knjiga Sportski menadžment daje uvid u specifičan kontekst sportskih organizacija. U njoj se proučavaju teorije i praksa upravljanja u sportu unutar funkcionalnih područja financija, ljudskih potencijala i marketinga. Uz to se bavi i važnim suvremenim pitanjima poput upravljanja rizicima, medija, sponzorstava i trgovine robom. Autori su birali poticajne primjere iz raznolikih sportova i iz različitih zemalja.

Ključne značajke knjige:

Prvi poslovni udžbenik osmišljen za potrebe upravljanja u sportskom poslovanju za studente izvan SAD-a. Brojni izvorni slučajevi i primjeri iz niza sportova potiču studente da teoriju primjene na scenarije iz stvarnog svijeta. Ishodi, pitanja, vježbe i ideje za učenje, kojima se studentima pomaže strukturirano napredovanje.

J. Beech je predstojnik Katedre za menadžment odmora, sporta i turizma na Poslovnoj školi Coventry. Predaje na MBA (menadžment sporta) i napreddiplomskom studiju (isti kolegij) te je puno objavljivao o uporabi internetskog marketinga od strane nogometnih klubova.

S. Chadwick predaje Marketing na Poslovnoj školi Sveučilišta u Leedsu i direktor je diplomskog programa (MA), smjera Oglašavanja i marketinga.Objavio je rad o marketingu i strateškoj suradnji u sportu, a nedavno je radio s Premier ligom te Institutom za menadžment i administraciju u nogometu.

 

***

„Očajnički nam treba tekst iz ovog područja.“
Dr. Kamel Mellahi, predavač Strateškog menadžmenta, Loughborough University Business School, Loughborough University, VB

„Od srca preporučujem ovu knjigu, kako za općenite procese profesionalizacije sportskih tvrtki tako i za konkretne poslove upravljanja u sportu. Ona vam nudi savršen vodič za studente, ali i iskusne stručnjake 21. stoljeća.“
Jos Verschueren, Programme Director Sports Management, VLEKHO Business School, Brisel, Belgija

„Ovo je opsežan i koristan tekst koji će postati preporučena literatura svima koji studiraju upravljanje sportskim poslovanjem na dodiplomskoj i postdiplomskoj razini.“
Dr. Peter Williams, School of Leisure, Hospitality and Food Management, University of Salford, VB

„Za razliku od brojnih drugih udžbenika, knjiga koju su napisali Beech i Chadwick je potpuna u području teorije upravljanja. Korisna je u akademskim predavanjima na predmetima koji se bave upravljanjem sportskim poslovanjem, ali i za stručnjake iz prakse u sportskom poslovanju.“
Paul De Knop, redoviti profesor Sportskog menadæmenta i Sportske sociologije na sveučilištu u Briselu u Belgiji te sveučilišu Tilburg u Nizozemskoj

Podaci

Nakladnik
Naklada Mate
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
500
Godina izdanja
2010
Dimenzije
19,50 x 24,00
ISBN
978-953-246-098-9

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika