.

.

Veliki val

Veliki val

Kako pobijediti u svijetu novih društvenih tehnologija
Cijena: 250,00 HRK
Količina

Upravo sada vaši korisnici pišu o vašim proizvodima na blogovima i preoblikuju vaše reklame na YouTubeu. Oni vas definiraju na Wikipediji i napadaju na društvenim mrežama kao što je Facebook. Sve su to elementi društvenog fenomena velikog vala koji je trajno promijenio način na koji svijet funkcionira. Mnogim tvrtkama to predstavlja prijetnju. Vi to možete shvatiti kao prednost. U knjizi "Veliki val" dvoje vodećih analitičara iz tvrtke Forrester Research opisuju kako možete okrenuti međusobno povezivanje korisnika u svoju korist. U 25 stvarnih primjera iz čitavog svijeta (od zdravstvene skrbi, preko maloprodajnih trgovina i proizvoda za korisnike do poslovnih usluga) Li i Bernoff pokazuju kako vodeće tvrtke prikupljaju podatke, ostvaruju prihod, štede novac iaktiviraju svoje korisnike. Bilo da se bavite marketingom, istraživanjem, korisničkom podrškom, prodajom, razvojem ili čak vođenjem čitave tvrtke, ovdje se nalaze savjeti upravo za vas, potkrijepljeni stvarnim podacima o povratu ulaganja koji dokazuju da ti savjeti djeluju.

Veliki val temelji se na podacima prikupljenima od korisnika i na iskustvu s desecima različitih tvrtki. Vidjet ćete kako su marketinški stručnjaci iz Procter & Gamblea dokazali da je suptilni marketing u zajednici četiri puta učinkovitiji od televizije, kako Best Buy koristi inteligenciju više od tisuće svojih zaposlenika unutar vlastite društvene mreže, kako se Dell promijenio uključivši podatke prikupljene od korisnika u gotovo svaki odjel te kako je jedna vinarija iz Južne Afrike udeseterostručila prodaju uz pomoć blogera, YouTubea, Facebooka i svakog drugog alata novih društvenih tehnologija. Ovaj trend ne možete ignorirati. Pročitajte Veliki val i naučite kako ga zajahati. Više nema povratka.


Charlene Li potpredsjednica je i jedna od glavnih analitičara u Forrester Researchu. Odgovorna je za provođenje Forresterovih istraživanja o društvenom računalstvu i Web 2.0 tehnologiji.
Josh Bernoff potpredsjednik je i jedan od glavnih analitičara u Forrester Researchu te je začetnik Forresterovih tehnografskih anketa. Njegova istraživanja usmjerena su ka boljem razumijevanju načina na koje ljudi primjenjuju tehnologije.

***

„…zabavna, odlično napisana i milostivo slobodna od nerazumljivih tehnoloških detalja.“
Financial Times

„Veliki val prepun je velikih ideja, korisnih priča i razumljivih podataka.To je nova industrijska revolucija. Jeste li spremni?“
Seth Godin, autor knjige Meatball Sundae

„Ova će knjiga promijeniti vaš život ako ga nove društvene tehnologije već nisu promijenile. Radi se o tsunamiju jedne nezaustavljive sile. Amazon, Procter & Gamble, Facebook, Google i Dell profitiraju na vrhu vala. A vi? Li i Bernoff apostoli su tsunamija. Ova će knjiga postati vaša Biblija.“
Scott Cook, osnivač i predsjednik Izvršnog odbora tvrtke Intuit

„Veliki val nudi vam praktične savjete kako da ostanete pokretni i fleksibilni u vrlo promjenjivom digitalnom svijetu. PoduËavanje tvrtke da brzo reagira na promjene, osobito kada se obraća i pruža podršku svojim korisnicima, ključno je za poslovni uspjeh.“
Cathie Black, predsjednik tvrtke Hearst Magazines

„U prvoj fazi internetske ere bilo je važno da se svi povežu. U ovoj drugoj fazi, koja mijenja način na koji radimo, živimo, igramo se i učimo, počinjemo shvaćati vrijednost takve povezanosti te nove komunikacije i iskustva do kojih će njihove interakcije dovesti − ‘ljudsku mrežu.’ Veliki val uspješno opisuje taj prijelaz te ističe prilike koje takva velika promjena na tržištu nudi.“
John T. Jambers, predsjednik uprave tvrtke Cisco

„Obratite pozornost na Veliki val! Ova je knjiga vrlo važna i pomogla nam je da shvatimo novu dinamiku društvenih medija.“
Christina Norman, bivša predsjednica kuće MTV

„Veliki val sveobuhvatan je prikaz vala promjene koji je snašao marketinške stručnjake. Nitko ne bi smio uključivati sve moćnije i sve smjelije korisnike u svoje poslovanje prije nego čuje što Li i Bernoff imaju reći o toj temi.“
Clark Kokich, predsjednik uprave tvrtke Avenue A/Razorfish

Podaci

Nakladnik
Naklada Mate
Biblioteka
Biblioteka Gospodarska misao
Uvez
Tvrdi uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
283
UDK
65.012(02.062)
Godina izdanja
2010
Dimenzije
16,00 x 24,00
ISBN
9789532461176

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika