.

.

Marketing u javnom sektoru

Put do bolje izvedbe
Cijena: 350,00 HRK
Količina

Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler još jednom briljira, ovog puta u suradnji s konzulanticom za drštveni marketing Nancy Lee.
Iz knjige ćete naučiti sve o marketinškim mehanizmima, i shvatiti kako oni mogu promijeniti građansku podršku za vašu ustanovu kao i uporabu vaših proizvoda i usluga, utjecati na pozitivno javno ponašanje pa čak i povećati prihode i sniziti operativne troškove.
Ova knjiga nudi smislene obrasce o tome kako stvoriti snažan brand, kako prikupiti podatke od građana, i kako ocjeniti uspješnost vlastitih mjera.
Knjiga predstvlja detaljan model za razvoj marketinškog plana, sabirući lekcije iz čitave knjige u jedan kompaktni i učinkoviti marketinški plan.

Podaci

Nakladnik
Naklada Mate
Biblioteka
Biblioteka Gospodarska misao
Uvez
Tvrdi uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
330
UDK
658.8
Godina izdanja
2007
Dimenzije
16,00 x 24,00
ISBN
953-246-042-1

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika