.

.

Marketinški planovi

Marketinški planovi

Kako ih pripremati, kako ih koristiti
Cijena: 360,00 HRK
Količina

Knjiga Malcolma McDonalda Marketinški planovi postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu.
Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u kojima se može unaprijediti strateško marketinško planiranje, pouzdane obavijesti o postignućima u marketinškim tehnikama i alatima te odličan izbor primjera, studija slučaja i problema za rješavanje. Iz poglavlja u poglavlje autor objašnjava kako funkcionira proces marketinškog planiranja, kako se obavlja revizija marketinga, kako se postavljaju marketinški ciljevi i strategije, kako se raspoređuju vrijeme i troškovi za postizanje ciljeva te kako se praktično oblikuje i primjenjuje sustav marketinškog planiranja. Knjiga je prije svega namijenjena marketinškim stručnjacima u poslovnoj praksi, ali i studentima marketinga i ekonomskih znanosti općenito, te svima koji žele upoznati marketing.

Podaci

Nakladnik
Masmedia
Uvez
Tvrdi uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
660
UDK
658.8
Godina izdanja
2004
Dimenzije
24,00 x 16,00
ISBN
953-157-463-4

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika