.

.

Osnove strateškog marketinga

Osnove strateškog marketinga

Cijena: 215,00 HRK
Količina

Sveučilišni udžbenik odobrio je Senat Sveučilišta u Zadru, a sastoji se od nekoliko poglavlja:

Marketing i suvremeno društvo

Strateško planiranje marketinga

Segmentacija, tagetiranje i pozicioniranje

Marketinški miks

Strateški marketing u praksi: ključni procesi

Knjiga uz teoretske spoznaje nudi i studije slučaja iz poslovne prakse: Vetropack Straža, Jamnica, Agrokor vina i itd, ali i predlaže smjernice za izradu marketišnih planova, briefova, izvještaja o istraživanja tržišta.

Ovaj udžbenik namijenjen je studentima, polaznicima različitih seminara i drugih formalnih i neformalnih oblika edukacije, marketinškim praktičarima i predavačima.

Podaci

Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
444
UDK
658.8(075.8)
Godina izdanja
2014
ISBN
978-953-030-278-5

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika