.

.

Hrvatski turizam

Hrvatski turizam

Upravljanje identitetom

Cijena: 150,00 HRK
Količina

Knjiga nastala na osnovu istraživanja korporacijskog identiteta u hrvatskom turizmu u kojem se obilježja korporacijskog identiteta nastoje utvrditi istraživanjem menadžerskih asocijacija o korporaciji te načina njihova iskazivanja. Točnije, u radu se nastojalo odgovoriti na sljedeća pitanja: koje su dominantne menadžerske asocijacije o korporacijskom i destinacijskom identitetu u hrvatskom turizmu, koji su ključni pojmovi kroz koje se asocijacije iskazuju te kako ključni pojmovi ukazuju na korporacijski i destinacijski identitet. Knjiga se sastoji od sedam poglavlja, od kojih je posljednje zaključno te sadrži sažetak rezultata istraživanja, obrazloženja, implikacije za hrvatske menadžere te završnu sintezu.

Podaci

Nakladnik
Hrvatska sveučilišna naklada
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
261
Godina izdanja
2013
ISBN
978-953-169-254-0

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika