.

.

Suvremena prodaja

Suvremena prodaja

Stvaranje vrijednosti za kupca
Cijena: 490,00 HRK
Količina

Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje jer integrira koncepciju kupca u svakoj fazi prodaje. Posebno naglašavamo metodičke i didaktičke mogućnosti koje ovaj udžbenik pruža profesorima te tako olakšava predavanje i čini ga izazovom.

Prodavači i prodajni timovi trenutačno se bave redefiniranjem svojih uloga i usvajanjem novih oblika prodaje. Promjene o kojima je riječ u 10. izdanju Suvremene prodaje izazvane su brzim promjenama tržišnih uvjeta kao i naraslim očekivanjima kupaca.

Današnji zahtjevniji kupci očekuju od prodavača stvaranje i prenošenje dosljednoga i uvjerljivog pojma vrijednosti u svakoj fazi prodajnoga procesa. Kako stvoriti i prenijeti tu vrijednost, šira je tema ovoga novog izdanja.

Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim. Prije svakoga novog izdanja iznova se temeljito pregleda nekoliko stotina članaka, knjiga i istraživačkih radova.

Autori također proučavaju popularne programe izobrazbe u prodaji, kao što su primjerice koncepcijska prodaja, frizirana (engl. spin) prodaja, prodaja s vjerodostojnošću i prodaja rješenja. Ovim programima izobrazbe služe se vodeće korporacije kao što su Microsoft, Marriott, Principal Financial Group, Wells Fargo Bank, UPS, SAS Institut i Xerox.
 

Podaci

Nakladnik
Naklada Mate
Biblioteka
Biblioteka Gospodarska misao
Uvez
Tvrdi uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
554
UDK
658.8
Godina izdanja
2008
Dimenzije
21,00 x 26,00
ISBN
978-953-246-043-8

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika