.

.

Ekonomija identiteta

Ekonomija identiteta

Cijena: 200,00 HRK
Količina

 

Ekonomija identiteta novi je način razumijevanja odluka ljudi — na poslu, u školi i kod kuće. Tom ekonomijom bolje možemo shvatiti zašto poticaji poput dioničkih opcija djeluju ili ne djeluju; zašto su neke škole uspješne, a druge nisu; zašto neki gradovi i gradići ne ulažu u svoju budućnost — i mnogo, mnogo više od toga.   Ekonomija identiteta premošćuje kritičan jaz u društvenim znanostima. U ekonomiju uvodi identitet i norme. Predodžbe ljudi o tome što je primjereno i što je zabranjeno, i za koga, temeljne su za određivanje koliko će se truditi na poslu i kako će učiti, trošiti i štedjeti. Stoga identitet ljudi — njihove ideje o tome tko su i kakvima žele postati — može biti najvažniji čimbenik koji utječe na njihove ekonomske živote. I ograničenja koja društvo postavlja na ljudske identitete mogu također biti jedna od ključnih odrednica njihovog ekonomskog blagostanja.      

Podaci

Nakladnik
Naklada Mate
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
190
Godina izdanja
2012
Dimenzije
16,00 x 24,00
ISBN
978-953-246-169-5

 

 “U redovitoj ekonomskoj raspravi o tržištima i porezima često zaboravljamo na sile koje doista prave razlike u našim životima. U Ekonomiji identiteta sjedimo na ekonomskoj verandi s Rachel Kranton i Georgeom Akerlofom i promatramo ono do čega nam je najviše stalo — svoj identitet.” DAN ARIELY,autor: Predictably Irrational: The Hidden Forces That Shape Our Decisions   “U Ekonomiji identiteta George Akerlof i Rachel Kranton udružuju se da bi ljude i njihove strasti uveli u ekonomsku analizu. Udaljujući se od konvencionalnih opisa,oni predlažu smionu paradigmu da bi se objasnilo zašto i kako identitet i društvene norme oblikuju ekonomsko odlučivanje. Sa zanosom i pronicljivošću,ova knjiga transformira standardna ekonomska shvaćanja organizacija,škola,rodne segregacije i rasne diskriminacije. Ta nova prosvijećena ekonomija razotkriva svijetlu budućnost za ozbiljnu suradnju ekonomista i sociologa.” VIVIANA A. ZELIZER,autorica The Purchase of Intimacy   “Ova intrigantna knjiga pokazuje koliko se mnogo može naučiti kada alate ekonomije pridodate drugim danas raspoloživim intelektualnim resursima za razmišljanje o moći identiteta. George Akerlof i Rachel Kranton izvješćuju o rezultatima tehničkog modeliranja bez uranjanja čitatelja u tehnikalije. Rezultat je pristupačan rad s hvalevrijednom jasnoćom.”  KWAME  ANTHONY APPIAH,autor The Ethics of Identity   “Ekonomija identiteta miješa elemente psihologije s tradicionalnom ekonomskom analizom. Pisanje je jasno,zanimljivo i neopterećeno žargonom. Međuigra između teorijskih predviđanja i konkretnih primjera osobito je uspješna. Knjiga dovodi fascinantne razvojne pomake na vanjskoj granici ekonomije na dohvat široke publike.” H. PEYTON YOUNG,Sveučilište u Oxfordu   “Ekonomija identiteta puna je kreativnih i zanimljivih misli koje će veseliti i intrigirati one koji je pročitaju. Pisanje je lucidno i pristupačno s minimumom standardnog ekonomskog žargona,što omogućuje da knjiga stekne široko čitateljstvo diljem društvenih znanosti.” TIMOT HY BESLEY,Londonska škola ekonomije i političkih znanosti

 

 “U redovitoj ekonomskoj raspravi o tržištima i porezima često zaboravljamo na sile koje doista prave razlike u našim životima. U Ekonomiji identiteta sjedimo na ekonomskoj verandi s Rachel Kranton i Georgeom Akerlofom i promatramo ono do čega nam je najviše stalo — svoj identitet.” DAN ARIELY,autor: Predictably Irrational: The Hidden Forces That Shape Our Decisions   “U Ekonomiji identiteta George Akerlof i Rachel Kranton udružuju se da bi ljude i njihove strasti uveli u ekonomsku analizu. Udaljujući se od konvencionalnih opisa,oni predlažu smionu paradigmu da bi se objasnilo zašto i kako identitet i društvene norme oblikuju ekonomsko odlučivanje. Sa zanosom i pronicljivošću,ova knjiga transformira standardna ekonomska shvaćanja organizacija,škola,rodne segregacije i rasne diskriminacije. Ta nova prosvijećena ekonomija razotkriva svijetlu budućnost za ozbiljnu suradnju ekonomista i sociologa.” VIVIANA A. ZELIZER,autorica The Purchase of Intimacy   “Ova intrigantna knjiga pokazuje koliko se mnogo može naučiti kada alate ekonomije pridodate drugim danas raspoloživim intelektualnim resursima za razmišljanje o moći identiteta. George Akerlof i Rachel Kranton izvješćuju o rezultatima tehničkog modeliranja bez uranjanja čitatelja u tehnikalije. Rezultat je pristupačan rad s hvalevrijednom jasnoćom.”  KWAME  ANTHONY APPIAH,autor The Ethics of Identity   “Ekonomija identiteta miješa elemente psihologije s tradicionalnom ekonomskom analizom. Pisanje je jasno,zanimljivo i neopterećeno žargonom. Međuigra između teorijskih predviđanja i konkretnih primjera osobito je uspješna. Knjiga dovodi fascinantne razvojne pomake na vanjskoj granici ekonomije na dohvat široke publike.” H. PEYTON YOUNG,Sveučilište u Oxfordu   “Ekonomija identiteta puna je kreativnih i zanimljivih misli koje će veseliti i intrigirati one koji je pročitaju. Pisanje je lucidno i pristupačno s minimumom standardnog ekonomskog žargona,što omogućuje da knjiga stekne široko čitateljstvo diljem društvenih znanosti.” TIMOT HY BESLEY,Londonska škola ekonomije i političkih znanosti

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika