.

.

Poslovno vođenje

Cijena: 167,00 HRK
Količina

Interes za razvojem vođenja danas doživljava svoju kulminaciju. Mnoga poduzeća vođenje smatraju izvorom konkurentske prednosti i mnogo ulažu u njegov razvoj. U tom je kontekstu karakteristična izjava Petera Sengea koji smatra da je 95% uspješnosti svakog poduzeća ovisno o kvaliteti njegova vodstva.

Knjiga Poslovno vođenje koncipirana je tako da obuhvati sve komponente vođenja. Namijenjena je sadašnjim i potencijalnim vođama u poslovnim i drugim organizacijama, studentima, te svima onima koje ova problematika neposredno ili posredno zanima (ekonomisti, inženjeri, sociolozi, pravnici i drugi). Stoga je morala obuhvatiti sve relevantne komponente vođenja, te problematiku razvoja, etike i društvene odgovornosti vodstva. U tom kontekstu najprije se vrši razdioba između menadžmenta, vođenja i vodstva, a što je od neosporne vrijednosti za teoriju i praksu. Autor iscrpno analizira četiri ključne komponente vođenja: 1. vodstvo; 2. motiviranje, utjecanje i inspiriranje; 3. interpersonalne odnose, grupe i konflikte; 4. komuniciranje. Na ovaj način je uobličena cjelina koja čini bit vođenja, nakon čega se autor upušta u daljnja ispitivanja koja se odnose na traženje odgovora na dva krucijalna pitanja - prvo, kako razvijati vodstva i drugo, koja je to etika i društvena odgovornost vodstva?

Ovakav tretman vođenja kao specifične funkcije menadžmenta, a posebno vodstva kao komponente vođenja, utjecao je da se ovoj tematici posveti velika pozornost. Knjiga Poslovno vođenje je pokušaj da se svima zainteresiranima pruži mogućnost punog pregleda svih činitelja relevantnih za teoriju i praksu vođenja.

Podaci

Nakladnik
M. E. P.
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
312
Godina izdanja
2011
Dimenzije
16,5 x 23,5
ISBN
9789536807529

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika