.

.

Ekonomika trgovine

Ekonomika trgovine

Cijena: 294,00 HRK
Količina

Problematika distributivne trgovine postaje sve značajnija te zaokuplja pozornost teoretičara i praktičara, kako zbog razvijanja ponude sve većim obiljem robe i usluga tako i zbog širenja tržišta i uznapredovalih procesa internacionalizacije i globalizacije poslovanja. Posebno su u ovome području važni procesi koji su uzrokovali promjene u prije utvrđenim zakonitostima u razvoju distributivne trgovine. Međutim, i dalje se razvija podjela rada i sve veće korištenje trgovinskih gospodarskih subjekata tuđim uslugama. To, dalje, omogućuje porast proizvodnosti rada u trgovini. U svezi s time razvijaju se i nove funkcije trgovine. Trgovina je i dalje bitan čimbenik razvoja gospodarstva, ali njezini učinci nisu više tako očiti (npr. u broju zaposlenih ili u ostvarenom prometu), nego se mogu uočiti tek analizom cjeline vrijednosnih lanaca za pojedine proizvode i usluge. Takva su kretanja rezultat snažnoga tehnološkog zamaha, osobito razvoja informacijskih i komunikacijskih tehnologija i novih poslovnih modela koji se razvijaju na toj osnovici. Sve su to razlozi potrebe da ekonomici trgovine treba prilaziti s novih motrišta cjelokupnih gospodarskih sustava (regionalnih ili čak globalnog), a ne više samo nacionalnih gospodarstava. Knjiga Ekonomika trgovine napisana je sa svrhom da, prije svega, posluži kao udžbenik studentima ekonomskih fakulteta i visokih učilišta na kojima se izučava trgovina te logistika i marketing, na dodiplomskim i poslijediplomskim studijima. Isto tako knjiga će poslužiti i svima onima koji se u praksi bave trgovinom na bilo koji način. Gradivo u knjizi izabrano je prema nastavnim programima na spomenutim fakultetima. Namjera je autora bila najprije pružiti teorijsku osnovicu ekonomike trgovine kao gospodarske djelatnosti, a potom i obraditi ekonomske stvarnosti trgovine kao gospodarske djelatnosti u sklopu gospodarskoga sustava kao i uz mjere ekonomske politike koje se odražavaju na tu gospodarsku djelatnost.

Podaci

Nakladnik
Novi informator
Uvez
Tvrdi uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
500
Godina izdanja
2011
Dimenzije
14,00 x 21,00
ISBN
953-7327-96-5

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika