.

.

Razumijevanje djece s ADHD sindromom i pružanje potpore

Strategija za nastavnike, roditelje i ostale stručnjake

Cijena: 150,00 HRK
Količina

Djecu s deficitom pažnje/hiperaktivnim poremećajem (engl. Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADHD) može biti teško uključiti u normalan razred, a upravljanje njihovim ponašanjem često je izazov i za roditelje i za nastavnike. Ova knjiga proizlazi izravno iz stvarnih iskustava u razredu i obiteljskom domu te istražuje realnost življenja s ADHD-om i utvrđuje kako učinkovite strategije kontrole mogu poboljšati dječje ponašanje unutar i izvan učionice. Knjiga uvodi interdisciplinarni pristup, pružajući nastavnicima, koordinatorima za rad s djecom s posebnim obrazovnim potrebama, nastavnicima s tek završenim studijem, nastavničkim pomoćnicima (asistentima), mentorima u učenju i studentima koji rade s djecom koja imaju ADHD: strategije za postupanje kod poremećenog ponašanja načine usmjeravanja pozitivnih osobina djeteta savjete kako nastavnici mogu pružiti potporu i usmjeravati roditelje tehnike poticanja pozitivnog ponašanja savjete o suradnji koji će pomoći nastavnicima u izgradnji partnerstva s drugim stručnjacima.

Podaci

Nakladnik
Naklada Slap
Uvez
Tvrdi uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
189
UDK
159.92:37
Godina izdanja
2009
Dimenzije
17,00 x 23,00
ISBN
978-953-191-378-2

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika