.

.

Prevladavanje teškoća u učenju

Program cjelovitog praćenja djece s teškoćama u čitanju i pisanju (1.-5. razred)
Cijena: 110,00 HRK
Cijena s popustom: 99,00 HRK
Količina

Poznato je da materinski jezik većini učenika predstavlja jedan od najzahtjevnijih školskih predmeta. Teškoće u njegovu usvajanju u velikoj su mjeri povezane s problemima kojima se bavi logoped (do 21 posto učenika). Ovaj praktični priručnik sadrži program VJEŽBI i kao takav predstavlja iskustvo ciljanog rada cijelog tima stručnjaka: školskog psihologa, logopeda i socijalnog pedagoga - usustavljeno iskustvo formiranja vještina učenja u djece s poremećajima u čitanju i pisanju (od prvog do petog razreda).

Provođenje predloženog programa trebalo bi rezultirati razvojem sljedećih sposobnosti i vještina u djece:

• snalaženje u situaciji učenja (dijete treba biti u stanju shvatiti uputu, isplanirati vlastitu aktivnost u svrhu postupanja prema uputi, prepoznati ono što nije razumjelo i potražiti pomoć učitelja ili vršnjaka);
• potpuno sudjelovanje u radu u paru, u maloj skupini i u frontalnoj nastavi, odnosno u radu učitelja s cijelim razredom;
• voljno reguliranje vlastite pažnje, sposobnost da se na vrijeme uključi u rad razreda, preusmjeravanje pažnje pri promjeni vrste rada, hvatanje koraka s ostalima u razredu (održavanje tempa);
• odgovoran odnos prema rezultatima svog rada, sposobnost uspoređivanja postignutog rezultata s planiranim i njegovo adekvatno ocjenjivanje;
• osvještavanje vlastitih jakih i slabih strana u učenju, ovladavanje "tehnologijom uspjeha i postignuća".

Program se sastoji od šest modula čije se VJEŽBE mogu koristiti tijekom logopedskog rada. Razvrstavanje vježbi u module je uvjetno jer je većina ponuđenih vježbi multifunkcionalna.

Podaci

Nakladnik
Planet Zoe
Biblioteka
Biblioteka Praktična logopedija
Uvez
Meki uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
105
Godina izdanja
2010
ISBN
978-953-7685-06-5

Proizvod trenutno nema recenzija korisnika