.
.
Obrazovni kurikulumi, standardi i kompetencije
Knjiga Obrazovni kurikulumi, standardi i kompetencije identificira, analizira i sistematizira te povijesno kontekstualizira velik broj tema i pitanja koja su relevantna za utvrđivanje učinkovitog pravca promjena hrvatskog sustava odgoja i obrazovanja u vrijeme kad se taj sustav usmjerava prema novoj razvojnoj paradigmi koju određuju koncepti kurikuluma, kompetencija, standarda i ishoda, odnosno postignuća. Kao takva, vrijedan je izvor znanstvenih i stručnih informacija za istraživače odgoja i obrazovanja, kreatore prosvjetne politike, praktičare u sustavu odgoja i obrazovanja te studente nastavničkih fakulteta, te sve sudionike u oblasti odgoja i obrazovanja.
PROF. DR. SC. VEDRANA SPAJIĆ-VRKAŠ
Knjiga Dragutina Rosandića Obrazovni kurikulumi, standardi i kompetencije bavi se statusom kurikulumske teorije i metodologijeu Republici Hrvatskoj u posljednjih dvadesetak godina. Osim štorekonstruira smjerove i domete reformatologije, autor se istodobnopredstavlja kao aktivan sudionik procesa kurikulizacije, ali i njegovargumentirani kritičar.Kumulativan i višeglasan po svom karakteru, ovaj rukopissintetizira stanje hrvatske škole koja u promijenjenim socioekonomskimokolnostima prestaje biti konkurentna kaoprenositeljica znanja a još uvijek ne uspijeva postati ambijentom ukojem se lako uči.Među stručnjacima koji su artikulirali probleme, ali i ponudilialate i mehanizme za njihovo rješavanje, svakako je i autor knjigeObrazovni kurikulumi, standardi i kompetencije – suvremeni učitelj učitelja koji i ovom knjigom daje izniman doprinos struci.
DR. SC. LIDIJA DUJIĆ
Podaci
- Nakladnik
- Naklada Ljevak
- Uvez
- Tvrdi uvez
- Jezik
- hrvatski
- Broj stranica
- 325
- UDK
- 37.011.33:006.06
- Godina izdanja
- 2013
- Dimenzije
- 22 x 28,7
- ISBN
- 9789533035925