

Knjiga Obrazovni kurikulumi, standardi i kompetencije identificira, analizira i sistematizira te povijesno kontekstualizira velik broj tema i pitanja koja su relevantna za utvrđivanje učinkovitog pravca promjena hrvatskog sustava odgoja i obrazovanja u vrijeme kad se taj sustav usmjerava prema novoj razvojnoj paradigmi koju određuju koncepti kurikuluma, kompetencija, standarda i ishoda, odnosno postignuća. Kao takva, vrijedan je izvor znanstvenih i stručnih informacija za istraživače odgoja i obrazovanja, kreatore prosvjetne politike, praktičare u sustavu odgoja i obrazovanja te studente nastavničkih fakulteta, te sve sudionike u oblasti odgoja i obrazovanja.
PROF. DR. SC. VEDRANA SPAJIĆ-VRKAŠ
Knjiga Dragutina Rosandića Obrazovni kurikulumi, standardi i kompetencije bavi se statusom kurikulumske teorije i metodologijeu Republici Hrvatskoj u posljednjih dvadesetak godina. Osim štorekonstruira smjerove i domete reformatologije, autor se istodobnopredstavlja kao aktivan sudionik procesa kurikulizacije, ali i njegovargumentirani kritičar.Kumulativan i višeglasan po svom karakteru, ovaj rukopissintetizira stanje hrvatske škole koja u promijenjenim socioekonomskimokolnostima prestaje biti konkurentna kaoprenositeljica znanja a još uvijek ne uspijeva postati ambijentom ukojem se lako uči.Među stručnjacima koji su artikulirali probleme, ali i ponudilialate i mehanizme za njihovo rješavanje, svakako je i autor knjigeObrazovni kurikulumi, standardi i kompetencije – suvremeni učitelj učitelja koji i ovom knjigom daje izniman doprinos struci.
DR. SC. LIDIJA DUJIĆ
Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7.53450 kn