.

.

Ekonomika za menadžere

Ekonomika za menadžere

Načela i primjene u svjetskoj praksi

Cijena: 83,34 EUR
Količina
Broj nagradnih bodova koje ćete ostvariti kupnjom jednog proizvoda: 8.

8. međunarodno izdanje

Odražavajući izrazito globaliziranu prirodu ukusa, proizvodnje, tržišta rada i financijskih tržišta u današnjem svijetu, Ekonomika za menadžere: Načela i primjene širom svijeta, međunarodno osmo izdanje, predstavlja teoriju poduzeća kao poveznicu za ispitivanje procesa donošenja menadžerskih odluka.

Kao i u prijašnjim izdanjima, knjiga nastoji uravnotežiti koncepte, primjene i pe­dagogiju. Posredstvom jasnih i sažetih objašnjenja i ilustracija, ona istražuje već dobro oprobane, kao i mnoge nove i uzbudljive teme u ekonomici za menadžere (kao što su organizacija tvrtki, poslovna etika, evolucija kreativne tvrtke, Porterov strateški okvir, elektronička trgovina, ekonomika informacija i upravljanje rizikom), da bi potom prika­zala kako se poduzeća doista ponašaju, uz pomoć 97 stvarnih studija slučaja, deset kućica s tekstom o Ekonomici za menadžere u praksi, kao i jedanaest integrativnih slučajeva.

Integrirane studije slučajeva obimne su i osmišljene tako da ih predavači sami mogu zadati. Budući da je ekonomika za menadžere po svojoj prirodi primijenjeno područje, ovakva mogućnost itekako je korisna. Studije slučajeva, nasuprot tome, kratka su, poticajna, a katkad i iznenađujuća uprizorenja kako se pro­učavane teorije mogu primijeniti u praksi. Fleksibilna, modularna organizacija knjigu čini pogodnom kako za dugotrajne, tako i za skraćene ko­legije ekonomike za menadžere.

Podaci

Nakladnik
Naklada Mate
Uvez
Integralni uvez
Jezik
hrvatski
Broj stranica
720
Godina izdanja
2022
Dimenzije
20,7 x 25
ISBN
978-953-246-414-6