.
.
I vi možete biti fantastičan marketinški stručnjak za usmenu preporuku!
Želite saopćiti nešto važno o nečemu što vas zanima: o svom poslu, o nečemu što vas brine, o vašem umijeću, o vašoj viziji nečega.
Želite saopćiti vaše ideje svima. No nažalost, dobre ideje ne dobivaju uvijek priznanje koje zaslužuju. Trebate potpomoći da se za njih čuje, a za to vam je potrebna usmena preporuka.
Naučit ćete kako izgraditi uspješnu marketinšku kampanju usmenom preporukom kojom ćete postići da ljudi pričaju o onome što želite.
Točno ćemo vas uputiti: gdje da počnete, što vam valja uraditi i kako to uspješno napraviti. Naučit ćete praktične korake "kako to učiniti", a da ne investirate velik novac.
Marketing usmenom preporukom je umijeće stvaranja teme (ili tvrtke) o kojoj ljudi vole pričati. Sada je vrijeme da potaknete i nadahnete one fanove koji će pričati o vama zato što vole ono što radite.
Imate samo dva načina da pošaljete svoju poruku: ljubav ili novac.
Možete uložiti u oglašavanje - to jest da platite kako bi ljudi govorili o vama. Uvijek plaćate, svakog časa i zauvijek. Kada dobijete usmenu preporuku ljudi govore o vama iz ljubavi, a ne zbog novca.
Ova knjiga pomoći će vam da postanete veliki stručnjak za usmenu preporuku.
Podaci
- Nakladnik
- Škorpion
- Uvez
- Meki uvez
- Jezik
- hrvatski
- Broj stranica
- 231
- Godina izdanja
- 2013
- Dimenzije
- 24 x 16
- ISBN
- 978-953-289-087-7