.
Laura E. Berk
Laura E. Berk, ugledna profesorica psihologije Emerita na Državnom sveučilištu Illinois. Diplomirala je psihologiju na Kalifornijskom sveučilištu u Berkeleyu, a magistrirala i doktorirala na razvoju djeteta i obrazovne psihologije na Sveučilištu u Chicagu. Objavila je u području ranog razvoja djetinjstva, usredotočujući se na učinke školskog okruženja na dječiji razvoj, razvoj dječjeg privatnog govora i ulogu uvjerenja u razvoju samoregulacije. Njene knjige uključuju privatni govor: Od društvene interakcije do samoregulacije (Erlbaum), Skeniranje dječijeg učenja: Vygotsky i obrazovanje u ranom djetinjstvu (NAEYC) i Buđenje dječjeg mišljenja: Kako roditelji i učitelji mogu napraviti razliku (University Oxford Press). Autorica je triju udžbenika o razvoju djeteta i čovjeka: Razvoj djeteta; Dojenčad, djeca i adolescenti; i razvoj kroz životni vijek (Pearson). Berk služi kao suradnik urednika časopisa Cognitive Education and Psychology. Česta je suradnica uređenih svezaka o razvoju ranog djetinjstva i trenutno priprema poglavlje o sociodramatičnoj igri i samoregulaciji za Priručnik igre i učenja u ranom djetinjstvu (Sage). Suradnica je Američkog psihološkog udruženja, Odjel 7: Razvojna psihologija.